Bursa introduce un program destinat brokerilor care activează ca Market Maker, pentru a creşte lichiditatea
Bursa de la Bucureşti (BVB) introduce de la 1 ianuarie 2020 un program pilot destinat brokerilor care activează ca Market Maker pentru acţiuni, în scopul îmbunătăţirii lichidităţii acţiunilor respective.
Bursa de la Bucureşti (BVB) introduce de la 1 ianuarie 2020 un program pilot destinat brokerilor care activează ca Market Maker pentru acţiuni, în scopul îmbunătăţirii lichidităţii acţiunilor respective.
Prin această măsură, operatorul pieţei de capital urmăreşte ca Market Making-ul să atingă cel puţin 15% din totalul activităţii de tranzacţionare pe segmentul de acţiuni.
“Prin implicarea în program, brokerii care activează ca Market Maker pentru acţiuni beneficiază de comisioane mai mici, reduceri şi, în mod suplimentar, bonusuri, condiţionat de îndeplinirea anumitor criterii specifice”, transmit reprezentanţii BVB.
Reconfigurarea programului de Market Maker vizează flexibilizarea parametrilor zilnici de cotare - perioada minimă pentru menţinerea cotaţiilor într-o şedinţă de tranzacţionare, spread maxim, eliminarea indicatorului lunar de conformitate privind numărul de şe dinţe dintr-o lună, precum şi reconfigurarea termenilor programului, prin includerea unor indicatori cantitativi, care se referă la termenii de bază care vizează ca îndeplinirea zilnică a parametrilor de cotare pentru o acţiune (perioada minimă de cotare, spread maxim) să implice acordarea comisioanelor standard de Market Maker pentru tranzacţiile efectuate de un Market Maker pe contul House în piaţa principală REGS.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro