Business sportiv. De la bonuri de masă şi vacanţe, companiile se orientează tot mai mult spre a le oferi angajaţilor beneficiile sportului. „Tot mai multe companii oferă abonamente la sală angajaţilor. Un sfert dintre firmele care oferă deja aceste beneficii vor majorarea bugetului“

Autor: Miruna Diaconu Postat la 06 februarie 2025 18 afişări

De la bonuri de masă şi vouchere de vacanţă, companiile vor să ofere tot mai mult angajaţilor abonamente la sală sau diverse activităţi din zona de wellbeing, astfel că numărul firmelor care optează pentru astfel de beneficii extrasalariale este în creştere, potrivit datelor platformei 7Card.

Business sportiv. De la bonuri de masă şi vacanţe, companiile se orientează tot mai mult spre a le oferi angajaţilor beneficiile sportului. „Tot mai multe companii oferă abonamente la sală angajaţilor. Un sfert dintre firmele care oferă deja aceste beneficii vor majorarea bugetului“

♦ 7card are un portofoliu de peste 1.000 de companii partenere care oferă astfel de beneficii angajaţilor din diferite domenii, precum servicii, producţie, retail, IT, energie, automotive, transport şi logistică ♦ Interesul pentru sport se vede şi în rândul angajaţilor, platforma a înregistrat în 2024 cu 12,5% mai multe check-in-uri în sălile de sport din reţeaua 7Card.

De la bonuri de masă şi vouchere de vacanţă, companiile vor să ofere tot mai mult angajaţilor abonamente la sală sau diverse activităţi din zona de wellbeing, astfel că numărul firmelor care optează pentru astfel de beneficii extrasalariale este în creştere, potrivit datelor platformei 7Card.

Cu toate că anul 2025 se anunţă unul dificil din perspectivă economică, iar companiile sunt mai atente cu bugetele, puţine au renunţat la beneficiile extrasalariale din zona sportului pentru angajaţi.

„Am văzut doar câteva cazuri în care angajatorii şi-au revizuit în scădere contribuţia sau bugetul de wellbeing acordat angajaţilor, trendul covârşitor este de creştere a gradului de adopţie a beneficiului şi integrare a sa proeminentă în politica de employee wellbeing, iar în segmentul companiilor care deja subvenţionează, mai mult de un sfert au decis majorarea subvenţiei de wellbeing acordate angajaţilor“, spune Dan Moraru, country lead, 7card by Wellhub.

Platforma îşi propune să crească numărul utilizatorilor în acest an cu circa 50% faţă de finalul anului 2024.

7card are un portofoliu de peste 1.000 de companii partenere care oferă astfel de beneficii angajaţilor din diferite domenii, precum bancar, servicii financiare, producţie, retail, IT, consultanţă, servicii profesionale, energie, automotive, transport şi logistică.  În ceea ce priveşte numărul persoanelor care folosesc aplicaţia 7Card, peste 300.000 şi-au creat şi activat un cont de utilizator, însă numărul persoanelor care folosesc în mod constant aceste beneficii este, poate, mai mic.

Platforma a înregistrat o scădere importantă în pandemie, când sălile de fitness erau închise, iar companiile s-au concentrat pe oferirea altor tipuri de beneficii angajaţilor care lucrau, în mare parte, de acasă.

„După un regres înregistrat în timpul pandemiei, revenirea este accentuată începând cu anul 2023. Avem anual conversaţii cu sute de companii de toate dimensiunile care se pregătesc să introducă beneficiile de wellbeing sau cu care trecem deja la implementare“, mai spune Dan Moraru.

Pe lângă fitness, în aplicaţia 7Card sunt integrate mai multe tipuri de activităţi precum pilates, yoga, înot, squash, tenis, gimnastică şi altele. În total, 7Card are în reţeaua sa peste 610 centre de fitness, yoga, pilates, piscine, studiouri de dans, escaladă şi altele.

„Avem o listă substanţială de discuţii active cu potenţiali parteneri, atât din zona serviciilor consacrate de fitness, yoga şi pilates, cât şi din domenii noi de activităţi, cu accent pe piscine şi înot, sporturi de echipă sau din zona partenerilor. Odată cu integrarea completă în Wellhub, planificată pentru acest an, ne propunem să adăugăm peste 30 de aplicaţii partenere noi, care să ofere o experienţă extinsă şi diversificată“, explică el.

În ianuarie 2022, 7card a fost achiziţionat de Wellhub, fostul GymPass, un start-up brazilian, de la grupul francez Sodexo, care a preluat afacerea integral în vara anului 2019.

Wellhub are operaţiuni în 12 ţări din America de Nord şi Centrală, America de Sud şi Europa.

„Planurile noastre de dezvoltare până la finalul anului includ integrarea completă în Wellhub şi atingerea unor obiective ambiţioase: extinderea portofoliului la peste 1.500 de companii şi livrarea gratuită de servicii de Employee Wellbeing Engagement pentru mai mult de 800 de companii“, mai spune Dan Moraru.

Interesul pentru sport se vede şi în rândul angajaţilor, platforma a înregistrat în 2024 cu 12,5% mai multe check-in-uri în reţea faţă de anul anterior, potrivit unui raport al 7Card.

Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara şi Sibiu sunt oraşele cele mai “active“ când vine vorba de mersul la sală. În ceea ce priveşte activităţile favorite, angajaţii preferă fitness, aerobic, pilates, cycling, zumba şi yoga.

 

 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Business sportiv,
angajati,
beneficii,
companii,
sport

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.