Callcenter-ul, serviciile de voce, TV şi net ale UPC, întrerupte în unele zone din Bucureşti şi din ţară. Cauza: un incendiu în subteran în Capitală
Serviciile de voce, internet şi televiziune ale UPC România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţă, sunt întrerupte în această seară pentru un număr neprecizat de clienţi ai companiei din Bucureşti şi din ţară, după ce legăturile de fibră optică spre staţia principală de emisie (headend) a companiei, au fost afectate de un incendiu în reţeaua de tuneluri a metroului, potrivit unui anunţ al operatorului de cablu.
"Din cauza unei probleme subterane, independente de UPC, ne-au fost afectate sistemele în mai multe zone. În urma acestei avarii unii dintre clienţii noştri nu mai au acces momentan la serviciile noastre. Vrem să vă asigurăm că UPC depune tot efortul necesar pentru a ajuta la remedierea cât mai rapidă a problemelor. Ne pare rău pentru toate neplăcerile create şi vă asigurăm că încercăm să le rezolvăm în cel mai scurt timp", potrivit unui mesaj postat pe contul oficial al companiei de pe reţeaua socială Facebook . Problema afectează toate serviciile furnizate de companie şi a blocat şi accesul la call-center-ul la care utilizatorii ar fi putut solicita informaţii.
Urmărește Business Magazin

Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro