Care companie devine a doua din Europa după ce valoarea sa de piaţă tocmai a depăşit 500 de miliarde de dolari
Novo Nordisk A/S a devenit a doua companie europeană care a depăşit valoarea de piaţă de 500 de miliarde de dolari, susţinută de o perspectivă optimistă pentru medicamentul său de succes împotriva obezităţii, raportează Bloomberg.
Novo a depăşit miercuri această bornă, ajungând la un nivel atins doar de LVMH, proprietarul Dior, în timp ce acţiunile sale şi-au extins câştigurile recente.
Compania farmaceutică daneză a depăşit gigantul de lux, ajungând în lumina reflectoarelor după ce Wegovy, medicamentul pentru obezitate, alături de un alt medicament asociat pentru diabet, Ozempic, au demonstrat că pot ajuta oamenii să scape de greutatea nedorită prin reducerea apetitului.
Rezultatele obţinute de Novo au stârnit un nou optimism, deoarece compania a declarat că veniturile ar putea creşte cu până la 26% în acest an, iar profitul operaţional cu până la 29% la un curs de schimb constant. Orientarea pare conservatoare, potrivit analistului Michael Shah de la Bloomberg Intelligence.
Producătorul de medicamente s-a luptat să ţină pasul cu cererea atât pentru Wegovy, cât şi pentru Ozempic, care au în comun acelaşi ingredient activ. Miercuri, firma a declarat că a dublat numărul de doze iniţiale de Wegovy pe care le expediază în SUA, permiţând unui număr mai mare de persoane să înceapă tratamentul.
Compania a anunţat anul trecut investiţii de 8,7 miliarde de dolari pentru a-şi spori capacitatea de producţie.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro