Care este valoarea coşului de cumpărături în unele dintre cele mai mari mall-uri din ţară VIDEO
În medie, clienţii mall-urilor din oraşe precum Timişoara, Cluj sau Iaşi, ajung să cumpere produse în valoare de 13 euro. Valoarea coşului de vizitator variază între 9 şi 16 euro.
„Valoarea coşului variază de la proiect la proiect, el fiind între 9 şi 16 euro. Media însă este de 13 euro per vizitator. Sunt multe centre comerciale aflate în poziţii centrale, unde coşul este mai mic, tocmai din cauza zonei centrale”, a declarat Sebastian Mahu, Head of Asset Management, Iulius Grup, la ZF Live.
Urmărește Business Magazin

Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro