Caritate de lux

Autor: Loredana Frăţilă-Cristescu Postat la 04 iunie 2019 58 afişări

Obţinerea de fonduri pentru diverse acţiuni de binefacere se poate realiza prin campanii de donaţie sau prin iniţiative la care publicul să simtă că donând câştigă şi el ceva.

Caritate de lux

În această din urmă categorie se înscriu magazinele în care se comercializează articole, în special vestimentare, second-hand sau, mai rar, chiar noi, oferite de cei care nu mai au nevoie de ele.

La un astfel de magazin se pot găsi chiar şi rarităţi de lux, iar cei care le cumpără pot astfel să împace bucuria găsirii unui obiect cum puţină lume mai are cu sentimentul de bine pe care li-l dă ideea că achiziţionându-l au făcut o faptă bună. Pentru a atrage mai mulţi clienţi, magazinele de caritate care vând obiecte de lux încearcă să scape de imaginea de spaţiu înghesuit în care lumea se calcă pe picioare şi diverse articole ajung trântite pe jos, reinventându-se, scrie The Telegraph.

O propunere de magazin caritabil luxos vine de la magazinul londonez Harrods sub denumirea de Fashion Re-Told, acesta funcţionând doar o lună, într-un spaţiu atent amenajat încât să pară foarte aerisit, şi comercializând articole vestimentare şi accesorii de lux donate de aşa-numiţi prieteni ai brandului şi reparate de Harrods ori unele nepurtate puse la dispoziţie chiar de case de modă.

Toate produsele destinate vânzării în scopuri de binefacere au fost uşor vizibile, clienţii netrebuind să caute prin rafturi sau pe umeraşe şi putând pleca acasă cu haine sau accesorii de la Prada, Bottega Veneta, Stella McCartney sau Hermes. O altă soluţie o reprezintă evenimentele la care se adună creatori ori jurnalişti de modă, dar nu numai, care vând produse din colecţiile sau garderobele lor direct din portbagajul maşinii sau pe tarabe lângă acesta, de la care cumpărătorii pot pleca acasă cu o „captură” impresionantă.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.