Cât cheltuie românii vara pe haine. Brandurile scandinave câştigă teren
Pentru retailerul online multibrand Answear, sezonul estival 2023 a adus schimbări în preferinţele consumatorilor de fashion online şi tot în această perioadă anumite categorii şi branduri au evoluat surprinzător în privinţa cererii.
Potrivit unui comunicat al companiei, clienţii companiei sunt din ce în ce mai interesaţi de brandurile scandinave, acestea înregistrând o creştere de 200% faţă de 2022. De asemenea, brandul propriu Answear.LAB, a marcat o creştere neaşteptată de 10% din totalul vânzărilor din această vară.
Categoria de produse home & deco a înregistrat la rândul său creştere cu 100% faţă de anul trecut, la fel şi categoriile de accesorii pentru înot, sandale cu toc şi rochii.
Categoriile de top, care au înregistrat cele mai mari vânzări pe timpul verii la Answear, au fost: costume de baie, bluze, tricouri, rochii, sandale, sneakers, espadrile, dar şi pălării de plajă, îmbrăcăminte de plajă, genţile crossbody şi accesoriile de înot.
„Peste 85% dintre comenzi au fost făcute de pe device-uri mobile, iar o mare parte dintre ele au venit direct din aplicaţia mobilă. În medie o comandă a conţinut 1,3 produse, iar comanda medie s-a situat la 360 de lei. Am observat că în procesul de achiziţie tendinţele sunt mai importante decât preţurile sau discounturile.
Astfel, magenta şi rozul au fost cele mai solicitate culori ale sezonului la Answear şi au fost urmate de alb, maro, lila şi mov. Am mai sesizat o creştere a vânzărilor pe materialele din fibre naturale cum ar fi mătase, in, vâscoză şi bumbac, în această ordine”, susţine Raluca Radu, country manager Answear România.
Urmărește Business Magazin

Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro