Cât de responsabilă este compania din care faceţi parte? Înscrieţi-vă aici proiectul pentru catalogul „CSR 2022”, ediţia specială a Business MAGAZIN dedicată firmelor care construiesc viitorul investind în prezent

Autor: Ioana Matei Postat la 09 septembrie 2022 336 afişări

Cât de responsabilă este compania din care faceţi parte? Înscrieţi-vă aici proiectul pentru catalogul „CSR 2022”, ediţia specială a Business MAGAZIN dedicată firmelor care construiesc viitorul investind în prezent

Business MAGAZIN lansează o nouă ediţie a catalogului „Cele mai responsabile companii din România”, prin care vă propunem o perspectivă mai amplă asupra soluţiilor mediului privat pentru probleme ale societăţii româneşti prin intermediul practicilor de Responsabilitate Socială Corporativă (Corporate Social Responsibility - CSR).

Pentru participarea cu proiecte în acest anuar, vă invităm să completaţi formularul de mai jos şi să ni-l trimiteţipe adresa ioana.matei@businessmagazin.ro sau andra.stroe@businessmagazin.ro. Ataşat răspunsurilor vom avea nevoie de imagini la rezoluţie bună, de peste 1 Mb/300 dpi, reprezentative pentru proiect şi/sau cu persoanele din cadrul companiei responsabile de acesta.

Menţionăm că nu puteţi participa cu proiecte care au apărut deja în ediţiile precedente ale acestui anuar.

Prezentarea pe care o veţi trimite trebuie să se încadreze în limita a 3.000 de caractere (cu tot cu spaţii - spaţiul disponibil pentru print) şi să cuprindă:

​1. Datele companiei - număr de angajaţi, cifră de afaceri, profit (pentru cel mai recent an pentru care există informaţii publice disponibile - vă rugăm să menţionaţi anul şi moneda - lei/euro);

2.

O listă a proiectelor de CSR în care v-aţi implicat în ultimii doi ani/ONG-urile alese pentru colaborare în acest interval de timp (sunt luate în calcul proiectele implementate în ultimii doi ani);

3. Numele campaniei/proiectului pe care o/îl propuneţi pentru acest catalog;

4. Domeniul proiectului propus (educaţie, mediu, medicină, sportiv, social etc.)

5. Menţionaţi:

-Provenienţa (de unde a plecat ideea campaniei/proiectului - au fost dezvoltate în cadrul companiei, au fost  importate din alta ţară în care compania este prezentă etc; );

-Pe cine ţinteşte;

-De ce a fost ales agest grup/comunitate/domeniu;

6. Efectele campaniei/proiectului (asupra comunităţii, asupra calităţii mediului, a vieţii oamenilor, a societăţii în ansamblu) – date disponibile sau previzionate.

7. Descrierea proiectului/campaniei  (detalii despre procesul de punere în practică,  persoane implicate, durată, detalii tehnice etc).

8. Valoarea investiţiei în acest proiect;

9. Răspunsul, pe scurt, la întrebarea: „De ce este importantă implicarea companiilor din România în proiecte de responsabilitate socială?” (250-350 de caractere cu tot cu spaţii)

Vă mulţumim şi aşteptăm cu interes propunerile dvs.!

Urmărește Business Magazin

0 seconds of 1 minute, 7 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
00:00
01:07
01:07
 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.

www.zf.ro
Impactul real al tarifelor preşedintelui Trump: La ce preţ ar putea ajunge un iPhone dacă tarifele rămân în picioare? Costurile urcă de până la 10 ori