Cât de responsabilă este compania din care faceţi parte? Înscrieţi-vă aici proiectul pentru catalogul „CSR 2022”, ediţia specială a Business MAGAZIN dedicată firmelor care construiesc viitorul investind în prezent

Autor: Ioana Matei Postat la 09 septembrie 2022 319 afişări

Cât de responsabilă este compania din care faceţi parte? Înscrieţi-vă aici proiectul pentru catalogul „CSR 2022”, ediţia specială a Business MAGAZIN dedicată firmelor care construiesc viitorul investind în prezent

Business MAGAZIN lansează o nouă ediţie a catalogului „Cele mai responsabile companii din România”, prin care vă propunem o perspectivă mai amplă asupra soluţiilor mediului privat pentru probleme ale societăţii româneşti prin intermediul practicilor de Responsabilitate Socială Corporativă (Corporate Social Responsibility - CSR).

Pentru participarea cu proiecte în acest anuar, vă invităm să completaţi formularul de mai jos şi să ni-l trimiteţipe adresa ioana.matei@businessmagazin.ro sau andra.stroe@businessmagazin.ro. Ataşat răspunsurilor vom avea nevoie de imagini la rezoluţie bună, de peste 1 Mb/300 dpi, reprezentative pentru proiect şi/sau cu persoanele din cadrul companiei responsabile de acesta.

Menţionăm că nu puteţi participa cu proiecte care au apărut deja în ediţiile precedente ale acestui anuar.

Prezentarea pe care o veţi trimite trebuie să se încadreze în limita a 3.000 de caractere (cu tot cu spaţii - spaţiul disponibil pentru print) şi să cuprindă:

​1. Datele companiei - număr de angajaţi, cifră de afaceri, profit (pentru cel mai recent an pentru care există informaţii publice disponibile - vă rugăm să menţionaţi anul şi moneda - lei/euro);

2. O listă a proiectelor de CSR în care v-aţi implicat în ultimii doi ani/ONG-urile alese pentru colaborare în acest interval de timp (sunt luate în calcul proiectele implementate în ultimii doi ani);

3. Numele campaniei/proiectului pe care o/îl propuneţi pentru acest catalog;

4. Domeniul proiectului propus (educaţie, mediu, medicină, sportiv, social etc.)

5. Menţionaţi:

-Provenienţa (de unde a plecat ideea campaniei/proiectului - au fost dezvoltate în cadrul companiei, au fost  importate din alta ţară în care compania este prezentă etc; );

-Pe cine ţinteşte;

-De ce a fost ales agest grup/comunitate/domeniu;

6. Efectele campaniei/proiectului (asupra comunităţii, asupra calităţii mediului, a vieţii oamenilor, a societăţii în ansamblu) – date disponibile sau previzionate.

7. Descrierea proiectului/campaniei  (detalii despre procesul de punere în practică,  persoane implicate, durată, detalii tehnice etc).

8. Valoarea investiţiei în acest proiect;

9. Răspunsul, pe scurt, la întrebarea: „De ce este importantă implicarea companiilor din România în proiecte de responsabilitate socială?” (250-350 de caractere cu tot cu spaţii)

Vă mulţumim şi aşteptăm cu interes propunerile dvs.!

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.