Câţi bani au lăsat anul trecut românii pentru micii de la Terasa Obor?
România are peste 80.000 de restaurante, cafenele, baruri şi pizzerii, această piaţă a ospitalităţii fiind una dintre cele mai fragmentate din economie.
Aşadar, multe dintre aceste firme sunt de mici dimensiuni, raportând vânzări de câteva sute de mii sau milioane de lei anual. Totuşi, există şi unele restaurante care reuşesc să facă singure afaceri de zeci de milioane, e vorba, de obicei, de localuri emblematice, care se remarcă prin poveste, prin istorie, prin poziţionare, prin dimensiuni sau, pur şi simplu, printr-un produs anume.
Spre exemplu, Terasa Obor, din piaţa cu acelaşi nume, e cunoscută pentru un singur lucru - micii săi.
Indiferent de zi sau de oră, în faţa Terasei Obor e coadă. Singura necunoscută în această ecuaţie e lungimea cozii, care se poate întinde mult şi bine şi care poate număra, mai ales sâmbăta, pe la orele prânzului, chiar şi sute de persoane, oameni care îşi aşteaptă liniştiţi rândul pentru a cumpăra o porţie de mici.
Deşi majoritatea celor dispuşi să stea o oră sau mai bine în expectativă pentru o porţie de mititei sunt români, există şi câţiva turişti străini care vin la pomul lăudat. Şi lăudat este, chiar şi de publicaţii străine precum New York Times, care pentru o incursiune de 36 de ore în Bucureşti recomandă o vizită la această terasă cu afaceri de 8,1 mil. lei anul trecut, cu 25% mai mult decât în 2022.
Acesta este aşadar un business de volum, un business unde bonul mediu e, de obicei, de ordinul zecilor de lei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro