Ce ar însemna pentru piaţă schimbarea proprietarului Napolact după 20 de ani

Autor: Mădălina Dediu Panaete Postat la 16 februarie 2025 75 afişări

O posibilă preluare a brandului românesc Napolact şi implicit a fabricilor în care acesta este produs, ar putea trimite viitorul cumpărător direct în prima ligă a procesatorilor de lapte din România, dar şi proprietarul unuia dintre cele mai puternice branduri româneşti, care are în spate o istorie de 120 de ani.

Ce ar însemna pentru piaţă schimbarea proprietarului Napolact după 20 de ani

O posibilă preluare a brandului românesc Napolact şi implicit a fabricilor în care acesta este produs, ar putea trimite viitorul cumpărător direct în prima ligă a procesatorilor de lapte din România, dar şi proprietarul unuia dintre cele mai puternice branduri româneşti, care are în spate o istorie de 120 de ani. 

Deşi brandul Napolact a apărut abia în 1990, a devenit unul dintre cele mai vândute mărci în toate gamele de produse, de la lapte, până la iaurturi, unt şi produse bio. 

Conform celor mai recente date, Napolact reprezintă peste 60% din cifra de afaceri generată de FrieslandCampina România. 

Recent, conform surselor ZF, grupul olandez FrieslandCampina a început să caute cumpărător pentru una dintre fabrici sau pentru opera­ţiunile din România, iar dacă această tranzacţie ar fi realizată cumpără­to­rul ar putea scoate din buzunar 60-70 mil. euro, conform estimărilor din piaţă. Dacă s-ar vinde toată compania, ar deveni a doua cea mai mare tranzacţie din sector din ulti­mii zece ani, după vânzarea Albalact către grupul francez Lactalis.

„Apreciem interesul dumnea­voastră. Politica FrieslandCampina este să nu comenteze zvonurile şi speculaţiile de pe piaţă“, a fost răspunsul reprezentanţilor grupului FrieslandCampina la întrebările ZF referitoare la o posibilă vânzare a companiei din România.



 

 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Napolact,
lactate,
fabrici,
vanzare,
branduri,
lapte

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.