Ce decizie ia cel mai mare lanţ de restaurante cu servire rapidă din lume

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 11 aprilie 2018 334 afişări

Subway lansează în restaurantele sale din România un produs extrem de popular în America. Astfel, reţeaua de resraurante le propune clienţilor săi o delicioasă experienţă culinară. Rotisserie Style Chicken este cel mai nou sortiment din meniul Subway, preparat din pui fraged, rotisat, servit cu legume crispy şi pâine proaspătă, cu valore nutritivă redusă, sub 400 de calorii, pentru un SUB de 15 centimetri. Interesul tot mai mare al consumatorilor pentru explorarea unor noi arome stă la baza lansării acestui sandwich, care s-a dovedit a fi un produs extrem de apreciat în întreaga lume.

Ce decizie ia cel mai mare lanţ de restaurante cu servire rapidă din lume

Rotisserie Style Chicken este disponibil în restaurantele Subway în varianta de 15 cm şi 30 cm Sub, wrap sau salată. Atunci când ţi-e poftă de carne suculentă, plină de savoare, alege Rotisserie!” Este îndemnul pe care Subway îl adresează clienţilor săi. Oferta este valabilă pentru o perioadă limitată doar în restaurantele participante. SUB-ul lansat în aprilie răspunde cererii clienţilor pentru o masă consistentă, dar specială, printr-un gust original şi deosebit, diferit prin bogăţia de condimente.

Produsele pe bază de pui, marca Subway, precum Puiul Teriyaki, se clasează şi în 2017 pe poziţii fruntaşe în clasamentul preferinţelor românilor. Alături de Falafel, sandwhich-ul cu Pui Teriakyi rămâne cel mai vândut produs Subway în România. Cele două sunt urmate de SUB Picant Italian, Ton şi  BMT.

SUBWAY® a intrat pe piaţa din România în 2011, deschizând primul restaurant în aprilie 2012 şi ajungând în prezent la 39 de restaurante. Succesul Subway este consolidat de un model de business solid, implementat de Frederick "Fred" DeLuca în urmă cu 49 de ani. Modelul de afaceri a fost creat în jurul unor aspecte esenţiale precum: prospeţimea celor mai bune ingrediente, crearea şi servirea celor mai gustoase sandvişuri din lume chiar în faţa clientului, respectând cele mai inalte niveluri de calitate.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
restaurante,
crestere,
decizie,
lansare

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.