Ce impact are pandemia asupra businessurilor din piaţa curăţătoriilor ecologice

Autor: Andra Stroe Postat la 20 noiembrie 2020 156 afişări

Ce impact are pandemia asupra businessurilor din piaţa curăţătoriilor ecologice

Pentru curăţătoria ecologică Blue Lagoon Clean, anul 2020 se anunţa de departe cel mai bun din istoria companiei, înregistrând în primele două luni ale anului, în ianuarie şi februarie, o creştere de 119%, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, pandemia a deviat traiectoria ascendentă a businessului. „Perioada de lockdown ne-a adus o scădere de 60% în cifra de afaceri, iar în perioada de după, până în luna octombrie, scăderea a fost de 37%. Estimările pentru pentru finalul de an prevăd o scădere a cifrei de afaceri cu 20-25%, asta în condiţiile în care nu se vor aplica alte măsuri restrictive”, spune Vlad Elias, cofondator Blue Lagoon Clean.

În prezent, Cristina Tarasevici şi Vlad Elias, fondatorii Blue Lagoon Clean, continuă dezvoltarea aplicaţiei, iar planurile pentru 2021 vizează francizarea si digitalizarea serviciilor companiei: „Ne concentrăm pe finalizarea ultimului modul din aplicaţia de CRM, şi anume modulul de End User. Fiind prima curăţătorie din Bucureşti care a introdus serviciul de colectare şi livrare gratuită către clienţii persoane fizice şi văzând beneficiile suplimentare aduse de acest serviciu în perioada stării de urgenţă, modelul nostru de extindere va miza foarte mult pe acest segment, dar şi pe francizarea serviciilor noastre. Unul din obiectivele pentru 2021 este prezentarea unui nou model de lucru, care are la baza francizarea si digitalizarea serviciilor, model care va aduce beneficii majore clienţilor prin prisma accesibilităţii serviciilor, dar şi a calităţii”.

Un alt obiectiv pentru 2021 este atragerea unui investitor strategic alături de care echipa Blue Lagoon Clean să poată accelera scalarea bussinesului astfel încât să dispună de prezenţă naţională şi în alte oraşe din ţară. De asemenea, fondatorii Blue Lagoon Clean continuă investiţiile în România şi pe alte segmente de business. „Anul acesta, deşi este unul greu atat din punct de vedere financiar, dar si din punct de vedere uman, am luat decizia alături de sotia mea, Cristina Tarasevici, de a ne diversifica portofoliul de investiţii, prin intermediul companiei EGV Customs Grup, deţinătoarea brandurilor Englehardt Property, Englehardt Ultimate Collection şi Englehardt Transporturi. Aceste afaceri noi sunt fie în domenii de suflet, care ne plac, cum este Englehardt Ultimate Collection care se ocupa de producerea de bijuterii de lux, în serii limitate sau domenii pe care le considerăm sigure în aceste vremuri, cum este cazul Englehardt Property prin care activăm pe segmenul imobiliar”, dezvăluie Vlad Elias.

Anul acesta, Blue Lagoon Clean a fost şi singura companie românească participantă şi premiată la Frankfurt în cadrul Galei CINET, o organizaţie internaţională fondată în urmă cu 35 de ani cu scopul de a reprezenta intereselor tuturor celor care activează în domeniul curăţătoriilor de haine.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
business,
pandemie,
companie

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.