Ce înseamnă „timp limitat” petrecut la terasă
Nimeni nu poate explica ce înseamnă „timp limitat” petrecut la terasă, cert este că discuţiile lungi sunt istorie, iar de luni cine sună să faci rezervare va fi anunţat că au timp limitat. Durata este stabilită printr-o înţelegere între proprietarul de terasă şi client.
Proprietarul de terase îi va informa pe clienţi că, de luni, vor petrece un „timp limitat” la masă pentru că aşa spune ordinul care stabileşte regulile.
Ordinul nu spune ce înseamnă „timp limitat” petrecut la terasă. Dacă nu scrie, înseamnă că nimeni nu ştie.
Reprezentanţii Grupului de Comunicare Strategică, organismul Guvernului care se ocupă de comunicarea în pandemie, nu au răspuns cert în acest caz. Ei au declarat, atunci când oamenii fac rezervare, administratorul terasei îi va întreba cât timp intenţionează să petreacă în local şi îi notează apoi în registru.
„Durata este stabilită printr-o înţelegere client-proprietar”, spune sursa citată.
De asemenea, patronul de terasă este cel care trebuie să se asigure că este respectată legea: deci, el trebuie să verifice dacă o masă este eliberată la timp, ceea ce aduce noi griji în sarcina sa în contextul COVID-19.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro