Ce PEDEAPSĂ au primit ANGAJAŢII unui cunoscut lanţ de restaurante fast-food care nu au reuşit să vândă cât a cerut şeful lor

Postat la 21 octombrie 2018 529 afişări

Ce PEDEAPSĂ au primit ANGAJAŢII unui cunoscut lanţ de restaurante fast-food care nu au reuşit să vândă cât a cerut şeful lor

Un manager de la Burger King şi-a pedepsit angajaţii care nu au reuşit să convingă suficienţi clienţi să aleagă un meniu mare în loc de unul mediu.

 

Ashley Walsh, un tânăr de 20 de ani din Gosport, Marea Britanie este unul dintre angajaţii care au primit o scrisoare în care i se reproşează că ţinta de vânzări nu a fost atinsă. Mai exact, el ar fi trebuit să convingă 40% din clienţi să treacă de la un mediu mediu sau normal la unul mare.  În scrisoare, managerul nota că este inacceptabil şi intolerabil ca această ţintă de vânzări să nu fie atinsă, scriu cei de la Daily Mail.

Urmarea a fost reducerea mesei sale de la un cheeseburger dublu, porţie de cartofi prăjiţi şi suc la doar o porţie de cartofi prăjiţi şi o sticlă de apă.

Parlamentarul conservator Andrew Selous, care conduce comisia pentru obezitate din cadrul parlamentului britanic, a declarat că "un restaurat cu cea mai mică urmă de moralitate nu ar fi acţionat astfel."

Reprezentanţii Burger King au transmis că acesta a fost un incident izolat, care nu reflectă valorile şi practicile companiei.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
angajati,
fast-food,
refuz,
lipsa

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.