Ce rezultate financiare a înregistrat Nestlé la nivel global în trimestrul I/2021. Ce categorii de produse sunt căutate în pandemie
Nestlé, una dintre cele mai importante companii de produse alimentare şi băuturi din lume, anunţă rezultatele financiare înregistrate la nivel de grup pe trimestrul I din 2021, raportând o creştere organică de 7,7%, cu o creştere internă reală (RIG) de 6,4% şi pricing de 1,2%. Potrivit reprezentanţilor companiei, creşterea s-a bazat pe activităţile derulate în majoritatea zonelor geografice, fiind susţinută de semne timpurii de revenire din partea canalelor de vânzare out-of-home, pricingul îmbunătăţit şi cote de piaţă în creştere.
Schimbul valutar a redus vânzările cu 5,3% din cauza aprecierii continue a francului elveţian faţă de majoritatea monedelor. Reducerea investiţiilor au avut un impact negativ de 1,0%. Prin urmare, vânzările totale raportate au crescut cu 1,3%, până la 21,1 miliarde de franci elveţieni (faţă de 20,8 miliarde CHF în aceeaşi perioadă a anului 2020).
Zona Europa, Orientul Mijlociu şi Africa de Nord (EMENA)
Creşterea organică a atins 4,4%, cu un RIG puternic de 3,8% susţinut de un mix favorabil. Pricingul a devenit pozitiv, contribuind cu 0,6%. Reducerea investiţiilor nete a scăzut vânzările cu 3,7%. Schimbul valutar a afectat negativ vânzările cu 2,8%. Vânzările raportate în zona EMENA au crescut cu 2,1% la 5,2 miliarde de franci elveţieni. Zona EMENA a raportat o creştere organică de o singură cifră, cu o bază mare de comparaţie cu anul 2020. Fiecare regiune a înregistrat o creştere pozitivă, cu un impuls puternic în Rusia, Turcia, Regatul Unit şi Italia. Zona a continuat să vadă câştiguri de cote de piaţă pe scară largă, inclusiv la categoriile hrană pentru animale de companie, cafea, produse alimentare pe bază de plante şi nutriţie pentru sugari.
Pe categorii de produse, principalele motoare de creştere au fost cafeaua şi Purina PetCare, alimentate de impulsul continuu în comerţul electronic şi lansările de produse noi. Cafeaua a înregistrat o creştere de două cifre, cu o cerere puternică pentru produsele Nescafé şi Starbucks. Vânzările Purina PetCare au crescut la o rată de două cifre, determinate de brandurile premium din portofoliu. Produsele culinare a înregistrat o creştere ridicată de o singură cifră.
Categoria Dulciuri a raportat o creştere redusă cu o singură cifră, cu evoluţii puternice ale vânzărilor în Franţa şi Rusia. Alimentele pentru sugari au înregistrat o creştere negativă din cauza stocurilor consumatorilor din martie anul trecut şi a ratei mai scăzute a natalităţii în contextul pandemiei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro