Ce se întâmplă cu magazinele Metro. Dezvăluiri direct de la şeful reţelei
Preţurile din magazinele Metro Cash&Carry au crescut cu circa 15% într-un an, în linie cu datele anunţate de INS privind inflaţia, spune Adrian Ariciu, CEO al Metro Cash&Carry România.
El adaugă că avantajele companiei în această perioadă au fost două - faptul că negociază dur cu furnizorii dat fiind că plasează comenzi mari de marfă şi faptul că Metro a reuşit să facă anterior stocuri la nişte preţuri mai bune. „Planurile de business, noi ni le-am făcut pornind de la o criză economică în semestrul doi, bazată pe inflaţie, pe creşterea exponenţială a dobânzilor şi pe atenţia mai mare a consumatorilor la modul în care îşi cheltuie banii.“
În ceea ce priveşte businessul Metro, Adrian Ariciu spune că 2022 se arată a fi un an bun, sursele de creştere fiind franciza LaDoiPaşi, zona de livrare şi online-ul.
„Vrem să ne întoarcem la obiceiul bun de a avea creşteri anuale de peste 10%. Anul 2022 se anunţă a fi în linie cu acest obiectiv. Ne bazăm pe creştere deoarece vedem că businessurile clienţilor noştri sunt pe plus, cota noastră de piaţă pe distribuţie e pe trend ascendent, iar volumele de vânzări cresc.“
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro