Ce se întâmplă cu magazinele Pepco din România
„Primul magazin din România l-am deschis în 2015, iar apoi ne-am extins puternic astfel că acum reţeaua numără 237 de unităţi. La finalul lunii septembrie vom depăşi pragul de 250 de magazine în România“, spune Marcin Stanko, director operaţional al grupului Pepco.
Grupul are peste 1.700 de magazine în 11 ţări, iar cifra de afaceri estimată pentru 2019 este de 2 mld. euro.
„Suntem prezenţi în 11 ţări, din Estonia până în Bulgaria, pe o distanţă de 3.000 km. Acoperim o piaţă totală cu 100 de milioane de consumatori.“
România este a doua cea mai importantă piaţă pentru grup după Polonia. „În fiecare an deschidem 300 de magazine, dintre care 50 doar în România. Doar în Polonia avem un ritm de expansiune mai rapid, dar în anii ce vor urma focusul va fi România.“
Executivul polonez adaugă că e suficient spaţiu pe piaţă pentru a dubla acest număr de magazine în România. El explică faptul că ce diferenţiază Pepco de alţi retaileri precum H&M sau Inditex este faptul că poate merge peste tot. Compania a început într-adevăr expansiunea cu oraşe mari precum Bucureşti, Cluj-Napoca sau Iaşi, dar a ajuns apoi şi în localităţi de doar câteva mii de persoane.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro