Cel mai faimos YouTuber din lume, cu 320 milioane de abonaţi, a petrecut 7 zile la Salina Turda şi a explorat locul ca pe un oraş subteran alături de alţi faimoşi YouTuberi. Videoclipul de 20 de minute a strâns 10 milioane de vizualizări în trei ore

Autor: Liviu Popescu Postat la 13 octombrie 2024 51 afişări

Cel mai faimos YouTuber din lume, cu 320 milioane de abonaţi, a petrecut 7 zile la Salina Turda şi a explorat locul ca pe un oraş subteran alături de alţi faimoşi YouTuberi. Videoclipul de 20 de minute a strâns 10 milioane de vizualizări în trei ore

MrBeast - James Stephen, 26 de ani, cel mai faimos YouTuber din lume, cu 320 de milioane de abonaţi, a petrecut 7 zile la Salina Turda alături de alţi faimoşi creatori online video de conţinut şi a explorat una din cele mai spectaculoase atracţii turistice din lume ca pe “un oraş subteran”.

Videoclipul publicat sâmbătă seară de MrBeast pe YouTube, intitulat “7 zile de explorare a unui oraş subteran”, cu o durată de 20 de minute, a strâns 10 milioane de vizualizări în doar trei ore.

Videoclipul poate fi urmărit aici.

“Acest oraş este construit în interiorul unei mine care datează de peste o mie de ani. Şi cu nenumărate tuneluri şi camere neexplorate, cine ştie în ce orori vom da. Acestea sunt scările care coboară în oraş. Cât de vechi sunt aceste scări? Mai vechi decât noi. În regulă, acum că suntem aici jos, uită-te cât de sus e tavanul. Wow. În timpul celui de-al doilea război mondial, atunci când România a fost bombardată, mii de oameni s-au ascuns aici şi acum doar o grămadă de youtubers trăiesc”.

Pe Instagram, acolo unde are 61 de milioane de urmăritori, MrBeast a publicat o poză de la salină alături de ceilalţi YouTuberi participanţi. Pe fundal se vede sigla de promovare turistică a României. “<<Am explorat un oraş subteran timp de 7 zile>> tocmai a fost încărcat! Acest videoclip este unul dintre cele mai amuzante videoclipuri pe care le-am făcut în ultima vreme :)”, a scris el.

Cel mai frumos loc subteran din România, apreciat la nivel mondial, este Salina Turda, din Transilvania, sculptată de mână în secolul al treisprezecelea. Salina este în prezent muzeu şi centru de recreere şi dispune de terenuri de basket şi de mini-golf, roată panoramică şi chiar şi un lac unde vizitatorii se pot plimba cu barca. Potrivit unor estimări ZF, salina este vizitată de 700.000 de turişti anual.

Turiştii care ajung la Salina Turda pot parcurge traseul pregătit prin Muzeul de Sare, însă punctul de atracţie este un miniparc de distracţii în Mina Rudolf şi Mina Terezia, unde oamenii au la dispoziţie un teren de minigolf, o popicărie, un amfiteatru şi o roată panoramică Ferris. În plus, vizitatorii pot alege să facă o plimbare cu bărcuţa pe lacul amenajat în interiorul salinei sau pot juca tenis de masă.

Cu o promovare corespun¬zătoare şi investiţii pe măsură, Salina Turda atrage atât turiştii români, cât şi pe cei străini.

Faimosul vlogger este cunoscut pentru actele sale caritabile, dar şi pentru episoadele trăznite în care oferă sume mari de bani unor persoane la întâmplare pentru a cumpăra produse din magazine în doar câteva minute şi alte experimente inedite.

La început, preocupat de jocuri video şi cu brandul său virtual de restaurante MrBeast Burger, vloggerul a deschis trei organizaţii de filantropie - Beast Philanthropy, Team Trees şi Team Seas.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.