Cel mai „fierbinte“ produs al Volkswagen se serveşte cu ketchup şi chifle
Cel mai bine vândut produs al celebrului producător auto german nu este un autovehicul, dar este la fel de „nemţesc“ şi are şi gust, unul bun, scrie Deutsche Welle.
Pentru o companie ajunsă faimoasă datorită maşinilor sale, ar putea fi surprinzător faptul că cel mai „fierbinte“ produs al VW nu este legendara Broscuţă (cunosută drept Kafer în Germania) sau Golful. De fapt, produsul VW care s-a vândut cel mai bine anul trecut nici măcar nu a fost o maşină, dar a fost ceva la fel de nemţesc: Wurst (cârnat). Currywurst, mai exact.
În timp ce apetitul consumatorilor pentru modelele Jetta şi Passat s-a diminuat în urma aşa-numitului scandal dieselgate, pofta acestora pentru cârnaţii de porc „scufundaţi“ în sos de curry ai VW este insaţiabilă.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro