Cel mai mare aeroport din ţară se îneacă în propria creştere, deşi are „pe hârtie“ investiţii de 1 mld. euro aprobate din 2018
În ultimele 10 zile, pasagerii care au trecut prin aeroportul Otopeni, cel mai mare din ţară, s-au confruntat pe rând cu o căldură sufocantă, benzi de bagaje defecte, scări rulante nefuncţionale, toate pe lângă clasicele deja întârzieri şi anulări de zboruri.
♦ Profitul de 2,1 mld. lei a mers către dividende, deşi reprezentanţii aeroportului admit într-un răspuns către Ziarul Financiar: „Da, este nevoie de modernizarea echipamentelor, instalaţiilor, sistemelor aeroportuare“.
În ultimele 10 zile, pasagerii care au trecut prin aeroportul Otopeni, cel mai mare din ţară, s-au confruntat pe rând cu o căldură sufocantă, benzi de bagaje defecte, scări rulante nefuncţionale, toate pe lângă clasicele deja întârzieri şi anulări de zboruri.
Dacă în cazul acestora aeroportul arată spre responsabilitatea companiilor aeriene, disfuncţionalităţile din interiorul locaţiei, aglomeraţia excesivă, capacitatea prea mică pentru un număr atât de mare de călători sunt în responsabilitatea managementului companiei. Ultima extindere a aeroportului a fost în 2011, când erau
5 milioane de pasageri. Atunci, a fost construit un nou terminal, cu o suprafaţă de 16.600 de metri pătraţi şi 24 de porţi de îmbarcare. De atunci şi până în prezent, Otopeniul nu a mai avut lucrări majore de modernizare sau de extindere.
„Da, este nevoie de modernizarea echipamentelor/instalaţiilor/sistemelor aeroportuare“, au răspuns la solicitarea ZF reprezentanţii aeroportului Otopeni.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro