Cel mai mare aeroport din ţară se îneacă în propria creştere, deşi are „pe hârtie“ investiţii de 1 mld. euro aprobate din 2018

Autor: Miruna Diaconu , Mirabela Tiron Postat la 07 iulie 2024 32 afişări

În ultimele 10 zile, pasagerii care au trecut prin aeroportul Otopeni, cel mai mare din ţară, s-au confruntat pe rând cu o căldură sufocantă, benzi de bagaje defecte, scări rulante nefuncţionale, toate pe lângă clasicele deja întârzieri şi anulări de zboruri.

Cel mai mare aeroport din ţară se îneacă în propria creştere, deşi are „pe hârtie“ investiţii de 1 mld. euro aprobate din 2018

Profitul de 2,1 mld. lei a mers către dividende, deşi reprezentanţii aeroportului admit într-un răspuns către Ziarul Financiar: „Da, este nevoie de modernizarea echipamentelor, instalaţiilor, sistemelor aeroportuare“.

În ultimele 10 zile, pasagerii care au trecut prin aeroportul Otopeni, cel mai mare din ţară, s-au confruntat pe rând cu o căldură sufocantă, benzi de bagaje defecte, scări rulante nefuncţionale, toate pe lângă clasicele deja întârzieri şi anulări de zboruri.

Dacă în cazul acestora aeroportul arată spre res­ponsabilitatea companiilor aeriene, disfunc­ţio­nalităţile din interiorul locaţiei, aglomeraţia excesivă, capacitatea prea mică pentru un număr atât de mare de călători sunt în responsabilitatea managementului companiei. Ulti­ma extindere a aeroportului a fost în 2011, când erau

5 milioane de pasageri. Atunci, a fost construit un nou terminal, cu o suprafaţă de 16.600 de metri pătraţi şi 24 de porţi de îmbarcare. De atunci şi până în prezent, Otopeniul nu a mai avut lucrări majore de modernizare sau de extindere.

„Da, este nevoie de  modernizarea echipamentelor/instalaţiilor/sistemelor aero­portuare“, au răspuns la solicitarea ZF reprezentanţii aeroportului Otopeni.

Urmărește Business Magazin

Citeşte pe prosport.ro

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.