Cele 15 companii care vor defini viitorul economiei româneşti

Autor: Florin Casota Postat la 04 aprilie 2017 412 afişări

Bursa de Valori Bucureşti (BVB) a premiet 15 companii care s-au calificat în ultima etapă a proiectului „Made in Romania”, program de redescoperire a business-ului local.

Cele 15 companii care vor defini viitorul economiei româneşti

Cele 15 companii care au ajuns în finală sunt: 2Performant Network, Agricover, Amber, Autonom Rent-a-Car, Blue Air, Cris-Tim, Electrogrup, Good People, Ivatherm, IRUM, Lasting System, Smart Bill, Softelligence, Prutul, Vola.ro

Juriul a select 13 companii din cele 15, ultimele două fiind votate de către public. Juriul a fost format din: Lucian Anghel (Preşedinte, Bursa de Valori Bucureşti), Răzvan Butucaru (Partener, Mazars), Radu Hanga (Director Executiv – Head of Group Management, Banca Transilvania), Candace Johnson (Preşedinte, European Business Angel Network), Dragoâş Petrescu (Fondator şi CEO, City Grill), Florin Pogonaru (Preşedinte, Asociaţia Oamenilor de Afaceri din România), Rareş Rusu (Marketing Manager, Google), Ludwik Sobolewski (CEO, Bursa de Valori Bucureşti), Iulian Stanciu (CEO, eMAG), Raluca Ţintoiu (CEO, NN Pensii), Kurt Weber (CEO, Horváth & Partners) şi Dochita Zenoveiv (Brand Innovator, INOVEO).

Celor 13 companii selectate li s-au adăugat două firme care au fost votate de către publicul larg: Smart Bill şi 2Performant Network. Publicul a avut oportunitatea de a vota compania favorită prin intermediul site-ului www.bvbeague.ro şi aproape 11.000 de voturi au fost exprimate în perioada 8 -19  martie.

Următorul pas al competiţiei „Made in Romania” este ca,în perioada aprilie-noiembrie 2017,firmele selectate să participe la un program special de mentorat dezvoltat de BVB şi partenerii săi. În fiecare lună a acestei perioade, vor fi abordate diverse teme, precum marketing şi branding, strategie şi inovaţie, audit şi finanţare pentru dezvoltarea afacerilor.

„Noi credem că eforturile susţinute şi munca bazată pe concepte creative reprezintă drumul către rezultate extraordinare. Ne dorim ca inovaţia, creativitatea, curajul în business şi competitivitatea brandurilor româneşti să înflorească. Aceasta este misiunea principală a „Made in Romania”,” a spus Ludwik Sobolewski, CEO al Bursei de Valori Bucureşti. 

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.