Christophe Dridi, şeful Dacia, anunţă cum va arăta viitorul brandului auto românesc: Vom avea în gamă modele hibride şi electrice

Autor: Bogdan Alecu Postat la 19 noiembrie 2019 1821 afişări

Dacia va implementa alături de Re­nault „electrificarea“ gamei în pe­rioa­da următoare şi pentru prima dată un director al mărcii vorbeşte şi de versiuni hibride, nu doar de ma­şini electrice.

Christophe Dridi, şeful Dacia, anunţă cum va arăta viitorul brandului auto românesc: Vom avea în gamă modele hibride şi electrice

Dacia va implementa alături de Re­nault „electrificarea“ gamei în pe­rioa­da următoare şi pentru prima dată un director al mărcii vorbeşte şi de versiuni hibride, nu doar de ma­şini electrice.

„La Dacia vom avea hibride şi vom avea ma­şini electrice cu sigu­ran­ţă. Întrebarea este când, nu dacă. Acum în aceasta fază, chiar dacă am şti data, tot nu am pu­tea comu­nica aceas­tă in­for­maţie. Avem hibride la Re­nault. Clio V proas­păt lan­sat va avea o versiune hi­bri­dă. Atunci când plat­formele sunt si­milare sau co­mune, este uşor să co­piezi tehnologie de la un model la al­tul“, a declarat Chris­tophe Dridi, pre­şe­dintele şi direc­torul general al Automobile Dacia. Dacă în urmă cu 15 ani când Renault a lansat Logan modelele Dacia primeau motorizări „amortizate“, în prezent maşinile pro­duse sub brandul românesc sunt echipate cu cele mai noi propulsoare, inclusiv cu motorul de 1,33 litri dez­voltat de Renault alături de Mer­cedes-Benz, sau noul 1,0 TCe dezvoltat alături de Nissan.

Dacia va accelera pro­cesul de imple­men­tare a moto­ri­zărilor de nouă gene­ra­ţie, în condiţiile în care la nivel de grup, con­structorii auto vor fi obligaţi să se înca­dre­ze într-o medie a emi­siilor de 95 de grame de dioxid de carbon per kilo­metru din 2021.

Spre comparaţie, în prezent media europeană este de circa 120g/CO2 per km.

Pentru a respecta limita de dioxid de carbon, Renault a lansat în acest an cea de-a cincea generaţie a modelului de clasă mică Clio într-o versiune hibridă, în timp ce noul Captur, SUV-ul mic al mărcii şi Megane, modelul compact, vor veni în versiuni plug-in hybrid - hibride care pot fi alimentate cu energie electrică şi de la priză.

Urmărește Business Magazin

0 seconds of 1 minute, 7 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
00:00
01:07
01:07
 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.

www.zf.ro
Impactul real al tarifelor preşedintelui Trump: La ce preţ ar putea ajunge un iPhone dacă tarifele rămân în picioare? Costurile urcă de până la 10 ori