Cine este Ana Maria Matei, unul dintre cei mai puternici executivi de la cârma E.ON România, cu 5.500 de angajaţi pe piaţa locală
„Mă inspiră oamenii care înţeleg că nu există substitut pentru perseverenţă şi muncă, dar care au darul de a trece cu uşurinţă peste momentele dificile, găsesc soluţii creative chiar dacă cei din jur au renunţat să le mai caute şi au inspiraţia de a vedea lucrurile în perspectivă.”
• Spune că îşi găseşte inspiraţia zilnică în oamenii cu care interacţionează, mai cu seamă cei pentru care nu există substitut pentru perseverenţă – „acei oameni care la final pot să glumească pe seama îndârjirii lor, să se bucure şi să sărbătorească succesul împreună”.
• Pentru a reuşi în mediul de afaceri din România este nevoie, mai ales, de o legislaţie stabilă şi predictibilă, astfel încât companiile să îşi urmeze fără sincope planurile de afaceri: „Nu poţi gândi afaceri de azi pe mâine, nu poţi să bugetezi şi să rebugetezi peste noapte în funcţie de reglementări apărute din senin”; de altfel, reuşita se traduce prin a-i face pe oameni să meargă mai departe alături de tine pe acest drum.
Investiţii (totale ale grupului pe piaţa locală): cca 1,5 mld. euro
Număr de angajaţi: cca 5.500
Profilul Anei Maria Matei a apărut în cea mai recentă ediţie a catalogului 100 CELE MAI PUTERNCE FEMEI DIN BUSINESS.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro