CINE ESTE SPAR?
Retailerul de origine olandeza Spar a avut in 2004 vanzari de 27,5 miliarde de euro, in crestere cu 4% fata de 2003. Reteaua opereaza la nivel international peste 15.000 de magazine in 34 de tari.
Retailerul de origine olandeza Spar a avut in 2004 vanzari de 27,5 miliarde de euro, in crestere cu 4% fata de 2003. Reteaua opereaza la nivel international peste 15.000 de magazine in 34 de tari.
INCEPUTURILE: Spar a fost fondat in Olanda, in 1932, de Adriaan van Well, sub forma unei retele de magazine alimentare care opera sub numele "De Spar".
DEZVOLTAREA: Conceptul Spar a inceput sa se extinda si in afara granitelor Olandei la sfarsitul anilor 40, prima tara fiind Belgia. Trei ani mai tarziu, a aparut Spar International, al carui rol era sa coordoneze schimbul de cunostinte intre tarile in care operau magazine Spar. Pe parcursul anilor 50 a avut loc o puternica expansiune a conceptului Spar prin toata Europa. In 1963, au fost deschise primele magazine in Africa de Sud, iar in 1977, Japonia s-a alaturat pe lista tarilor in care era prezent grupul. Cele mai importante piete pe care Spar a intrat in ultimii 20 de ani sunt Argentina si Australia.
FORMATE: Spar opereaza patru tipuri de magazine: supermarket Spar (supermarket de proximitate, cu suprafata cuprinsa intre 200 - 1.000 mp); Eurospar (supermarket pentru cumparaturi saptamanale, cu suprafata cuprinsa intre 1.000 si 3.000 mp); Interspar (hypermarket); Spar Express (magazine de tip convenience, cu o suprafata de 100 - 200 mp).
Urmărește Business Magazin

Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro