Coca-Cola anunţă un nou director de marketing pentru operaţiunile locale după ce Iuliana Nedelcu a fost promovată într-o poziţie regională

Autor: Cristina Bellu Postat la 31 iulie 2024 24 afişări

Coca-Cola anunţă un nou director de marketing pentru operaţiunile locale după ce Iuliana Nedelcu a fost promovată într-o poziţie regională

Coca-Cola România, filiala The Coca-Cola Company pe plan local, anunţă că Iuliana Nedelcu, care a deţinut până în prezent poziţia de marketing director pentru operaţiunile din România, a preluat rolul de Senior Director of Marketing Frontline Activation pentru Europa de Sud-Est, începând cu luna iulie.  

În acest context, poziţia de director de marketing pentru operaţiunile locale a fost preluată de Adrian Man, care s-a alăturat echipei din România după ce a condus echipele de marketing responsabile pentru operaţiunile Coca-Cola din Ucraina, Moldova şi Belarus.

Anterior, Adrian Man a lucrat  timp de 12 ani în cadrul companiei FrieslandCampina pe diferite poziţii, inclusiv în afara ţării, ca International Marketing Manager, timp de 3 ani, şi pentru Beiersdorf Company.

Iuliana Nedelcu are peste 20 de ani de experienţă în marketing, dintre care peste 14 ani petrecuţi în cadrul Coca-Cola, perioadă în care a lucrat îndeaproape cu toate brandurile din portofoliul companiei,înainte de a prelua mandatul de director în 2021, poziţie din care a coordonat întreaga strategie de marketing pe plan local.

Coca-Cola HBC România, liderul pieţei de băuturi răcoritoare, a înre­gistrat în primul trimestru o scădere a volumelor cu peste 10% (low-double digits), declin condus de categoriile de băuturi carbonatate şi de cele necarbonatate, se arată în ultimul raport al grupului.

Grupul Coca-Cola HBC activează în aproape 30 de ţări şi este controlat de Kar-Tess Holding (23% din acţiuni), şi The Coca-Cola Company (21% din acţiuni),  iar restul sunt acţiuni free floating.

Grupul are în portofoliu sucuri acidulate precum Coca-Cola, Fanta şi Sprite, dar şi sucuri fără acid (Cappy Pulpy, Cappy Nectar), apă minerală (Dorna), ceaiuri reci (Fuzetea), băuturi energizante, cafea (Costa) dar şi băuturi pe bază de plante, precum AdeZ, dar şi băuturi alcoolice.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.