Compania aeriană Ryanair a creat vâlvă pe Twitter manifestând lipsă de respect faţă de o pasageră
Companiile aeriene low-cost au revoluţionat piaţa călătoriilor cu ani în urmă. Aceste companii low cost păreau a fi de partea clientului, adică a cetăţenilor.
Pe parcursul anilor şi, totodată, pe măsură ce tot mai mulţi călători au ales serviciile low cost, companiile aeriene au redus tot mai mult spaţiul şi au augumentat tot mai mult lipsa de respect la cozile de îmbarcare.
Companiile aeriene low-cost au revoluţionat piaţa călătoriilor cu ani în urmă. Confruntate cu preţurile foarte ridicate ale companiilor aeriene tradiţionale, care excludeau cea mai mare parte a populaţiei de la accesul la aceste oferte, noile companii au ieftinit piaţa prin reducerea unor costuri, cum ar fi cele legate de bagaje sau de spaţiul dintre scaune.
Aceste companii low cost păreau a fi de partea clientului, adică a cetăţenilor. Dar nimic mai departe de adevăr: în realitate sunt interesaţi doar de profit, iar majoritatea populaţiei globale preferă să călatorească low cost, unii pentru că au mai puţine resurse (şi, de ce să nu o spunem, alţii pentru că sunt mai zgârciţi). Pe parcursul anilor şi, totodată, pe măsură ce tot mai mulţi călători au ales serviciile low cost, companiile aeriene au redus tot mai mult spaţiul şi au augumentat tot mai mult lipsa de respect la cozile de îmbarcare.
Cititi mai multe pe www.alephnews.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro