Compania care a angajat 160 de milioane de oameni să lucreze pe gratis
Datele din spatele melodiilor de pe serviciul de streaming Spotify, o colecţie de detalii organizatorice precum drepturi, nume de piese, tag-uri, link-uri etc, nu sunt un model de organizare. Din cauza asta compania a dus mai multe bătălii juridice. În unele cazuri lipsesc drepturile de redifuzare, iar în altele apar melodii fără licenţă sau autorii nu primesc banii pentru munca lor, potrivit Qz.
Serviciul muzical de streaming are o vechime de 10 ani şi Spotify se pregăteşte de listarea la bursă de aceea trebuie să-şi rezolve aceste probleme. Compania a găsit o metodă inedită de a face asta. Le-a cerut celor 160 de milioane de utilizatori să facă anumite editări asupra datelor printr-un feature numit "line-in". "Sperăm să înţelegem mai bine ascultătorii de Spotify ca apoi noi să îmbunătăţim experienţa de utilizare atât pentru ascultători, cât şi pentru artişti", a scris compania la debutul line-in.
Utilizatorii Spotify, fie cei 71 de milioane de utilizatori plătiţi sau ceilalţi 88 de milioane de utilizatori care ascultă gratuit, au un interes în a se asigura că datele de pe platformă sunt exacte şi actualizate. În schib, compania primeşte muncă gratuită de la clienţii interesaţi să ajute firma.
Utilizatorii pot vedea o opţiune numită "suggest an edit" lângă fiecare melodie şi album, iar acolo pot face recomandări de categorii, tag-uri, genuri muzicale, dar şi starea de spirit pe care o induce melodia. Nu este clar cum compania va tria toate aceste informaţii, dar un reprezentant Spotify a declart pentru Quartz că firma are un departament dedicat conţinutului ce se va ocupa de aceste sugestii de la utilizatori.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro