Compania care te plăteşte cu 100.000 de dolari pentru a renunţa la jobul pe care îl deteşti ca să faci tot ce îţi doreşti un an întreg
„Renunţă la munca ta de zi cu zi, începe să călătoreşti în jurul lumii şi fii plătit pentru asta. Eşti suficient de curajos ca să renunţi la jobul tău şi să îţi urmezi pasiunea?” - sună un anunţ publicat recent pentru ceea ce se vrea a fi un job de vis, potrivit unui articol publicat de publicaţia internaţională Forbes.
Potrivit studiilor recente, din ce în ce mai mulţi mileniali renunţă la orarul de muncă clasic, de la 9 la 5, pentru cariere mai flexibile, care să le permită să lucreze în regim remote şi să călătorească în acelaşi timp. Nu e de mirare că există deja numeroase concursuri inspirate de această tendinţă, sub titulatura de „Cel mai bun job de pe planetă” şi care variază de la a fi plătit pentru a bea vin rose în Franţa, până la explorarea întregului glob ca fotograf.
Oraşe precum Tulsa şi state precum Vermont au trecut chiar la acţiune, plătindu-i pe oameni să se mute acolo. Dar majoritatea „joburilor de vis” de acest tip îşi plătesc în general aplicanţii cu sume modeste de bani. Se pare că acest lucru este diferit în situaţia companiei de îmbrăcăminte sustenabilă Prana, care a lansat concursul „Jobul la care să visezi”, care îi va plăti unui câştigător un salariu anual de 100.000 de dolari. Dar există o condiţie: candidatul trebuie să fie suficient de curajos pentru a-şi urma pasiunea.
Prana spune că cei 100.000 de dolari vor ajuta la dezvoltarea carierei, la împlinirea viselor de carieră şi la îmbunătăţirea filosofiei companiei de a se axa pe haine pentru „o schimbare pozitivă”, care implică o transformare sustenabilă a modului în care industria fashionului funcţionează în prezent.
Pentru a aplica, candidaţii trebuie să înregistreze un videoclip în care să prezente studii de caz referitoare atât la ocupaţia lor actuală, cât şi la jobul lor de vis.
Candidaturile vor fi analizate de un juriu care va alege finalistul pe baza „pasiunii, îndrăznelii şi originalităţii” proiectului înscris.
Pe parcursul acestui proiect, care se derulează pe un an, câştigătorul va trebui să realizeze o serie de videoclipuri care să arate cum munceşte în direcţia îndeplinirii visului său.
Câştigătorul va primi 100.000 de dolari care vor fi distribuiţi în plăţi trimestriale în valoare de 25.000 de dolari. Deadline-ul pentru aplicaţii este 16 septembrie 2019; din păcate însă, sunt eligibile doar candidaturile celor care locuiesc în Statele Unite.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro