Compania Coty cumpără trei divizii ale Procter&Gamble: "Se întâmplă rar ca mărci de o asemenea mărime să fie de vânzare"
Compania americană Coty a câştigat licitaţia organizată de Procter&Gamble pentru vânzarea a trei divizii producătoare de parfumuri, produse de înfrumuseţare şi de îngrijire a părului, pentru 12 miliarde de dolari, potrivit unor surse citate de New York Post, relatează MarketWatch.
P&G a informat Coty weekend-ul trecut că a câştigat licitaţia, au spus sursele, avertizând că tranzacţiile nu au fost finalizate, fiind posibil să intervină modificări.
Între produsele fabricate de Copty se află parfumurile Calvin Klein şi Marc Jacobs şi produsele cosmetice New York Color.
Gama de îngrijire a părului vândută de P&G include marca Wella.
Potrivit surselor, valoarea celor trei tranzacţii ar putea atinge 12 miliarde de dolari.
Coty a cumpărat de-a lungul timpului mărci recunoscute, iar câştigarea licitaţiei organizate de P&G îi va permite să îşi extindă prezenţa pe piaţă şi să facă economii. Compania Coty, cu sediul central în New York, are peste 10.000 de angajaţi la nivel mondial.
"Se întâmplă rar ca mărci de o asemenea mărime să fie de vânzare", a declarat un bancher care cunoaşte bine compania Coty.
P&G a scos la vânzare cele trei divizii, care includ bandurile Max Factor şi CoverGirl, pentru a se concentra pe operaţiunile de bază.
Reprezentanţii celor două companii au refuzat să comenteze.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro