Compania din România care îşi trimite aproape 100 de angajaţi într-o vacanţă în Bali. Pentru fiecare dintre ei a plătit câte 4.000 de euro
Agenţia de turism J’Info Tours, trader de cereale, va trimite în februarie 97 de persoane într-o vacanţă de zece zile în Bali, Indonezia. Pentru fiecare dintre ei a plătit câte 4.000 de euro.
„Aceşti clienţi din agricultură sunt companii cu bugete mari, de peste un milion de euro pentru servicii turistice. Continuă să aloce bani pentru deplasările de tip incentives.“
Agenţia de turism J’Info Tours, una din cele mai mari de pe piaţă, a bugetat în acest an afaceri mai mari cu 7% pe fondul atragerii de noi clienţi din domeniul auto, dar şi al bugetelor în creştere alocate de clienţii existenţi, potrivit lui Carmen Pavel, proprietara companiei.
„Contribuţia clienţilor corporate în cifra de afaceri a crescut de la 65% la 67% anul trecut, cei mai mari clienţi pe care îi avem sunt din sectorul auto, agricultură şi farma. Companiile au organizat vacanţe de tip incentives pentru angajaţi încă de la început de an“, a declarat Carmen Pavel pentru ZF.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro