Compania IKEA recheamă trei modele de plafoniere din cauza riscului de desprindere a abajurului de sticlă
Compania IKEA le recomandă clienţilor care au o plafonieră HYBY, LOCK sau RINNA să o demonteze cât mai repede şi să o aducă la magazinul IKEA din Bucureşti, unde vor primi înapoi suma integrală plătită pe produs.
Compania a primit o serie de sesizări de la clienţi care au semnalat că abajururile de sticlă s-au desprins şi au căzut, fie în timpul utilizării, fie în timpul asamblării. În urma unei anchete preliminare iniţiate de companie, a rezultat că două posibile cauze pot fi: uzarea în timp a clemelor de plastic folosite pentru susţinerea sticlei sau faptul că, uneori, plafonierele pot fi asamblate incorect, ceea ce creează presiune pe abajurul de sticlă, anunţă compania printr-un comunicat de presă.
Din magazinul IKEA din Bucureşti au fost cumpărate 5.775 plafoniere HYBY, la preţul de 44,9 lei, începând din anul 2012 (cod de produs: 901.964.32) şi 125.730 plafoniere LOCK, la preţul de 16,9 lei, începând din anul 2007 (cod de produs: 000.556.91).
Clienţii care au cumpărat plafoniere HYBY şi LOCK sunt invitaţi la departamentul Relaţii Clienţi din magazin pentru a returna produsul şi pentru a primi înapoi suma integrală. Dovada plăţii (bonul) nu este necesară.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro