Compania românească Secom a înregistrat afaceri cu 19% mai mari în 2015, până la peste 12 milioane de euro

Autor: Ioana Matei Postat la 27 ianuarie 2016 157 afişări

Compania românească Secom a înregistrat afaceri cu 19% mai mari în 2015,  până la peste  12 milioane de euro

Compania românească specializată în importul, distribuţia şi comercializarea de produse naturale pentru sănătate şi frumuseţe Secom a înregistrat anul trecut afaceri de 54,8 milioane de lei (12,2 milioane de euro), în creştere cu 19% faţă de 46,1 milioane de lei (10,2 milioane de euro), în 2014, potrivit unui comunicat transmis de reprezentanţii Secom. Compania a continuat dezvoltarea reţelei de magazine proprii, ajungând la opt unităţi, după ce la finalul anului a lansat câte un magazin în Braşov şi Bacău. Valoarea investiţiilor demarate de Secom  în 2015 a fost de 1,87 milioane de euro, resurse direcţionate în lucrările de extindere a sediului administrativ şi a depozitului, lansarea noilor magazine şi în strategia de informare şi promovare.

„Secom îşi menţine trendul de creştere peste nivelul pieţei, iar rezultatele înregistrate în 2015 sunt atât confirmarea evoluţiei organice, dar şi a eforturilor de informare şi educare a pieţei româneşti. Am câştigat încrederea consumatorilor prin produse de calitate, cu ingrediente inovatoare, prin informare etică şi corectă, iar acest lucru se poate vedea în dezvoltarea noastră. Ne propunem ca din 2016 să accelerăm ritmul de dezvoltare şi să ajungem la o cifră de afaceri de 15,5 milioane de euro. Principalii vectori care ne vor ajuta să atingem acest obiectiv sunt inovaţia, performanţa echipei şi acoperirea unor arii terapeutice noi”, declară Lucia Costea, managing partner al companiei.

Pentru 2016, Secom vizează dublarea investiţiilor în promovarea principalelor branduri şi creşterea cotei de piaţă pe principalele arii terapeutice. Compania vizează extinderea reţelei de magazine în zona de vest a ţării, cu două-trei unităţi.

Strategia pentru 2016 mai include investiţii complexe în dezvoltarea resurselor umane prin implementarea de programe de training, precum şi achiziţia de noi softuri care să faciliteze activitatea echipei şi un mai bun management al întregului business.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
afaceri,
companie,
crestere,
inregistrare
/actualitate/compania-romaneasca-secom-a-inregistrat-afaceri-cu-19-mai-mari-in-2015-pana-la-peste-12-milioane-de-euro-14998396
14998396
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.