Companie ARUNCĂ mânuşa şi iese la ATAC în piaţă. Anunţul făcut astăzi de operatorul de TELEFONIE MOBILĂ
Grupul Telekom România, al doilea jucător de pe piaţa de internet fix şi numărul trei de pe piaţa de telefonie mobilă, a lansat, marţi, o nouă ofertă comercială care pune accent pe serviciile de internet şi conţinutul video, şi care un include un număr mai mic şi - potrivit reprezentanţilor companiei - mai uşor de înţeles, de abonamente şi extraopţiuni, ca parte a unui efort al operatorului de a-şi îmbunătăţi poziţia pe piaţă.
“Este doar începutul unui nou capitol, a unei noi abordări comerciale. Am simplificat ofertele şi vom continua să o facem. Internetul este acum componenta cheie a ofertelor noastre”, a declarat în cadrul unei conferinţe de presă Frantisek Mala, directorul comercial pe segmentul rezidenţial al grupului Telekom România.
Noua ofertă Telekom pentru clienţii cu cartele preplătite include acum doar patru extraopţiuni, cu tarife între 5 şi 8 euro pe lună (fără TVA), care includ de la 35 la 38 de GB de date, o creştere semnificativă a traficului de date în raport cu oferta comercială anterioară. Pachetul de date poate fi consumat fără restricţii, în orice aplicaţie.
Una dintre ofertele noi ale companiei le permite clienţilor care au contractat deja servicii fixe Telekom să cumpere şi abonamente la telefonie mobilă la tarife pornind de la 5 euro pe lună, oferta incluzând şi trafic de date lunar de 50 GB care poate fi consumat însă doar pentru urmărirea de conţinut video prin intermediul aplicaţiei dedicate a grupului - Telekom TV. Abonamentele includ şi trafic de date 4G, minute naţionale nelimitate şi comunicare nelimitată în reţea (apeluri şi SMS-uri). Reprezentanţii companiei nu au oferit toate detaliile privind noua ofertă comercială de abonamente.
“Mulţi utilizatori din România nu folosesc încă pe deplin serviciile de internet, sau nu le folosesc deloc. Cu noile oferte la tarife accesibile vrem să stimulăm consumul de servicii de net”, a spus Frantisek Mala. El a adăugat că punerea în prim plan a serviciilor de date şi a ofertei de conţinut video reflectă schimbarea preferinţelor utilizatorilor. “Consumul de video de pe echipamente mobile este un motor de creştere pe piaţa locală”, a spus Mala.
Reprezentantul Telekom România a adăugat că acoperirea reţelei de date 4G a grupului a ajuns la 65% din populaţie, dublu faţă de anul anterior. Clienţii Telekom au acces şi la reţeaua 4G a Orange.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro