Companiile de handling de pe aeroportul Otopeni au pierdut 600 de angajaţi în ultimii doi ani
Companiile de handling care activează pe aeroportul Otopeni, mai exact patru firme, au pierdut 600 de angajaţi în perioada 2019-2021, conform calculelor făcute de ZF pe baza datelor publice.
Companiile de handling care activează pe aeroportul Otopeni, mai exact patru firme, au pierdut 600 de angajaţi în perioada 2019-2021, conform calculelor făcute de ZF pe baza datelor publice.
Cea mai mare companie de handling de la Otopeni după numărul de angajaţi din 2019 este Globe Ground România, care a pierdut în ultimii doi ani circa jumătate dintre angajaţi, având la finalul anului trecut doar puţin peste 200 de persoane, conform datelor de la Ministerul de Finanţe. În continuare însă, fiecare dintre aceşti jucători are în echipă câteva sute de oameni care se ocupă de buna funcţionare a celui mai mare terminal aerian din România, tranzitat de circa 7 milioane de oameni anul trecut. Companiile de handling sunt cele care se ocupă de serviciile de la sol, de la formalităţile de check-in şi management al bagajelor la deservirea aeronavelor la rampă.
Cu toate că pe aeroportul Otopeni nu există la fel de multe probleme precum pe marile aeroporturi europene, întârzieri şi anulări de zboruri există în vara lui 2022 şi aici. O parte dintre ele sunt cauzate însă chiar de problemele din alte părţi ale lumii, aceeaşi aeronavă parcurgând zilnic mai multe rute.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro