Companiile reevaluează modul de lucru, organizarea spaţiilor de birouri şi beneficiile extrasalariale pentru a atrage şi reţine talentele: cine nu se adaptează nu supravieţuieşte
Relaţia dintre companii şi angajaţi s-a transformat în ultimii ani pe fondul pandemiei, al războiului şi al contextului economic care a venit după aceea. Această transformare se vede în modul de lucru, în birouri şi în pachetele salariale pe care le primesc angajaţii, printre altele.
Relaţia dintre companii şi angajaţi s-a transformat în ultimii ani pe fondul pandemiei, al războiului şi al contextului economic care a venit după aceea. Această transformare se vede în modul de lucru, în birouri şi în pachetele salariale pe care le primesc angajaţii, printre altele.
Astfel, companiile au reevaluat modul de lucru, organizarea spaţiilor de birouri şi beneficiile extrasalariale pentru a atrage şi reţine talentele, iar cine nu se adaptează nu supravieţuieşte, cred reprezentanţii companiilor de recrutare.
„În cele din urmă, succesul organizaţiilor va depinde de flexibilitatea şi capacitatea lor de a oferi un echilibru între viaţa profesională şi cea personală, precum şi de a crea un mediu propice pentru creşterea profesională şi dezvoltare“, susţine Oana Popescu, managing director al companiei Humangest România.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro