Copos se pregăteşte să dea o nouă lovitură. Mutarea surpriză pregătită de miliardarul român
Lanţul de cofetării ANA Pan, dezvoltat de familia Copos la începutul anilor ’90, a finalizat anul trecut cu afaceri de 25,5 milioane de lei, în creştere cu 16% faţă de anul anterior, şi estimează pentru anul viitor un avans similar, potrivit oficialilor companiei.
„Am continuat şirul deschiderilor magazinelor ANA Pan cu un shop (magazin-n.red.) pe Splaiul Independenţei şi un altul în Militari Shopping (o investiţie de 100.000 de euro-n.red.), două zone în care nu eram prezenţi. În acelaşi timp am renovat înainte de Crăciun shopul nostru flagship din Radu Beller (...). Odată cu renovarea magazinului din Beller am înregistrat creşteri în vânzări de 30%“, a declarat pentru ZF Cătălin Metehău, directorul general al companiei. Lanţul a ajuns la 20 de magazine cu unitatea din Militari Shopping Center, din care cinci sunt în supermarketurile Mega Image din Capitală.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro