Cora a implementat sistemul Drive în jumătate din magazinele din reţea. Clienţii comandă online apoi ridică produsele de la magazin
În sistemul Cora Drive consumatorul comandă online şi apoi vine şi ridică produsele din magazinul ales de el, unde îl aşteaptă un colet deja pregătit.
Retailerul franco-blegian Cora a implementat sistemul drive în cinci dintre cele 11 magazine din reţeaua sa, respectiv în toate unităţile din Bucureşti şi în unul dintre cele două hipermarketuri din Constanţa. Astfel, consumatorii îşi pot ridica pachetele de cumpărături din Cora Lujerului, Sun Plaza, Pantelimon şi Cora Alexandriei din Bucureşti, dar şi din Cora Brătianu din Constanţa.
Retailerul a anunţat încă de anul trecut că va implementa acest sistem în toate magazinele din Bucureşti, însă planul a fost pus în practică abia în 2016. Sistemul Cora Drive este un mix între online şi offline. Retailerul franco-belgian Cora a lansat la finalul anului 2013 serviciul ce permite clientului să îşi comande produsele necesare online şi să le ridice apoi de la magazin la ora aleasă de el fără a achita costuri suplimentare.
Oficialii companiei estimau anterior că vor ajunge la o medie de 90 de comenzi pe zi, în contextul în care valoarea medie a unei comenzi era în primul an de funcţionare de 220 de lei, de peste două ori mai mare decât în magazinul de la Lujerului, unde se afla şi punctul de ridicare a cumpărăturilor. Ei nu au mai oferit ulterior informaţii, compania intrând într-o perioadă de silentio stampa. Nici pentru acest material compania nu a răspuns solicitării ZF până la închiderea ediţiei pentru a dezvălui planurile pentru divizia online.
Citiţi mai multe pe www.zfcorporate.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro