Cora extinde serviciul de livrare la nivel naţional. Ce hub-uri sunt implicate în program

Postat la 19 decembrie 2022 66 afişări

Cora extinde serviciul de livrare la nivel naţional. Ce hub-uri sunt implicate în program

Retailerul franco-belgian Cora, prezent în România cu un business omnichannel care include 10 hipermarketuri, platforma de e-commerce www.cora.ro şi 8 magazine de proximitate cora Urban, îşi consolidează operaţiunile online prin extinderea serviciului de livrare la nivel naţional.

Timpii de livrare variază, în funcţie de distanţă şi de volumul comenzii, între 30 de minute – 48 de ore. Clienţii pot alege un interval orar de livrare pentru comenzi din zone aflate în afara oraşelor în care cora este prezentă cu magazine. Livrarea costă 25 de lei.

„În ultimii ani am investit semnificativ în dezvoltarea operaţiunilor de Ecommerce, cora fiind printre primii retaileri care a anticipat potenţialul acestui segment. Am primit multe semnale de la clienţi aflaţi în zone din afara ariei noastre de acoperire şi am constatat interesul crescut pentru acest serviciu. Ne dorim să ajungem în casele românilor care nu au acces zilnic în magazinele noastre, iar clienţilor fideli să le livrăm produsele favorite chiar şi când sunt în vacanţă. Mă bucur că lansăm serviciul până la finalul acestui an în care am pregătit fiecare detaliu logistic, de la echipă până la noi parteneri”, a declarat Claudia Badea, director Ecommerce şi  Crosschannel cora România.

Noul serviciu implică patru hub-uri de livrare, respectiv magazinele cora Lujerului (Bucureşti) – care va acoperi un sfert de ţară situat în SV, cora Constanţa – care va livra în SE, cora  Cluj  - cu livrări în NE şi cora Bacău, care va acoperi zona de NE a ţării. De asmenea, cora a semant parteneriate cu trei firme de logistică: FAN Curier, Sameday şi DPD.

Parteneriatele cu Glovo, tazz, FAN Courier şi Bringo rămân în vigoare.

Clienţii pot accesa peste 30.000 de produse listate pe www.cora.ro, dar în prima fază nu vor putea fi comandate produse proaspete. Produsele vor fi ambalate în cutii de carton personalizate astfel încât calitatea să nu aibă de suferit pe parcursul transportului.

Rambursările se pot face momentan în magazinele cora.

cora România, parte a grupului Louis Delhaize, a lansat în 2013v serviciul de livrare la domiciliu, cora devenind primul mare lanţ comercial cu livrare tip drive din România. Începând cu 2020 serviciul coraExpress extinde accesul la cumpărături online, prin comenzi din aplicaţiile Glovo, FAN Courier, Bringo şi tazz, cu livrare în mai puţin de 60 de minute.

 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
livrare,
magazine,
serviciu,
ecommerce

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.