Cosmetic Plant aşteaptă un plus de 10% în 2014

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 17 noiembrie 2014 107 afişări

Cosmetic Plant, unul dintre producători autohtoni de cosmetice, relansează gama Q10 + ceai verde îmbogăţită cu un complex mineral energizant şi mizează pe creşterea ponderii acesteia în vânzările anuale de la 7,2% în 2014, la 12,2% anul viitor.

Cosmetic Plant aşteaptă un plus de 10% în 2014

„Lansată în 2006, gama Q10 + ceai verde conţine produse cu tradiţie în portofoliul Cosmetic Plant. Am luat decizia de a moderniza formula şi a o alinia la trendurile internaţionale”, a declarat Susana Laszlo, director general al Cosmetic Plant.

Potrivit afirmaţiilor sale, gama Q10 + ceai verde a va avea în acest an o pondere de 7,2% în totalul vânzărilor companiei. Relansarea acesteia va aduce, în 2015, conform estimărilor Cosmetic Plant, o creştere a ponderii în cifra de afaceri cu 5%. Astfel anul viitor, gama nouă va ajunge la 12,2% din cifra de afaceri totală, conform previziunilor reprezentanţilor companiei.

În ceea ce priveşte business-ul companiei în acest an, Cosmetic Plant estimează un avans al cifrei de afaceri cu cca. 10% comparativ cu 2013, la 1,76 milioane de euro.

Gama Q10 + ceai verde are o formulă complet nouă, fără parabeni şi coloranţi, cu ingrediente de origine naturală în proporţie de peste 85%, o formulă îmbogăţită cu un complex mineral energizant, un amestec ce are în compoziţie Ca, Mg, Cu şi Zn.

Acesta din urmă furnizează pielii mineralele şi electroliţii necesari pentru stimularea funcţionării mitocondriei, uzina energetică a celulei. De asemenea, îmbunătăţeşte oxigenarea şi metabolismul celular, limitând ȋn acelaşi timp producţia radicalilor liberi. În plus, previne degradarea acidului hialuronic şi a colagenului din dermă, menţinând astfel integritatea matricei extracelulare şi prevenind apariţia ridurilor.

Noua gamă va conţine şapte produse destinate îngrijirii tenului şi corpului: cremă antirid de zi şi de noapte, cremă contur ochi, lapte demachiant, loţiune tonică, lapte pentru corp şi cremă pentru mâini. Dintre acestea, produsele pentru îngrijirea tenului se află în topul preferinţelor consumatoarelor atât în România, cât şi pe pieţele externe.

”Având în vedere faptul că brandul Cosmetic Plant este recunoscut în primul rând datorită produselor pentru îngrijirea tenului, şi în cazul gamei Q10 + ceai verde cele mai mari vânzări sunt realizate de produsele de acest tip”, spune Susana Laszlo.

Cosmetic Plant este o afacere de familie înfiinţată în 1991 la Cluj-Napoca. Farmacista Ileana Mester, fondatoarea Cosmetic Plant, cu o experienţă de peste 20 de ani în cosmetologie, a crezut în puterea pe care natura o poate conferi ştiinţei şi a mizat pe folosirea ingredientelor naturale în toate produsele sale.

În 2013 compania a înregistrat o cifră de afaceri de 1,6 milioane de euro, fiind prezentă la nivel naţional în reţelele Cora Hypermarche România, XXL Mega Discount, DM DrogerieMarkt, Profi, în farmaciile Catena, Centrofarm şi Remedia,  în Plafar şi alte magazine naturiste din ţară, precum şi pe plan extern în ţări precum Canada, Grecia, Italia, Germania, Liban, Emiratele Arabe Unite, Azerbaijan, Austria şi Ungaria.

În prezent, portofoliul Cosmetic Plant include 92 de produse, împărţite în 16 game sortimentale, grupate în funcţie de ingredientul activ principal (argan, Q10+ceai verde, ceai verde, cătină, gălbenele etc.) sau de utilizarea produsului (protecţie solară, îngrijirea părului etc).

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
cosmetice,
ceai,
Cosmetic Plant,
Susana Laszlo,
crema
/actualitate/cosmetic-plant-asteapta-un-plus-de-10-in-2014-13579457
13579457
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.