Creştere de 40% în pandemie pentru un business axat pe produse de maternitate
MamaBoutique.ro, un magazin dedicat mamelor şi perioadei maternităţii, a reuşit să înregistreze o creştere de 40% a cifrei de afaceri în anul 2020.
„Ne-am revenit rapid în T4 al anului pandemic, cu o creştere de 40% faţă de anul anterior. Am dezvoltat produse noi, precum colecţiile proprii”, un alt motor de creştere fiind colecţia de baldachine, a declarat Claudia Ştirbei, proprietar MamaBoutique.
Antreprenoarea spune că are şi o serie de produse inovatoare în portofoliu. Un exemplu în acest sens este o alternativă revoluţionară pentru alăptare cu ajutorul pompei de sân, „singura pompă de sân electrică smart din piaţă, premiată la Mother & Baby Award UK, ce are ca principale avantaje tehnologia inteligentă Touch Screen şi designul uşor şi portabil". Compania mai are în portofoliu un pătuţ 4 în 1, ce dispune de trei mărimi diferite într-un singur set şi care poate fi folosit pentru cel puţin 7 ani.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro