Creştere de 40% în pandemie pentru un business axat pe produse de maternitate

Autor: Andra Stroe Postat la 04 martie 2021 60 afişări

Creştere de 40% în pandemie pentru un business axat pe produse de maternitate

MamaBoutique.ro, un magazin dedicat mamelor şi perioadei maternităţii, a reuşit să înregistreze o creştere de 40% a cifrei de afaceri în anul 2020.

„Ne-am revenit rapid în T4 al anului pandemic, cu o creştere de 40% faţă de anul anterior. Am dezvoltat produse noi, precum colecţiile proprii”, un alt motor de creştere fiind colecţia de baldachine, a declarat Claudia Ştirbei, proprietar MamaBoutique. 

Antreprenoarea spune că are şi o serie de produse inovatoare în portofoliu. Un exemplu în acest sens este o alternativă revoluţionară pentru alăptare cu ajutorul pompei de sân, „singura pompă de sân electrică smart din piaţă, premiată la Mother & Baby Award UK, ce are ca principale avantaje tehnologia inteligentă Touch Screen şi designul uşor şi portabil". Compania mai are în portofoliu un pătuţ 4 în 1, ce dispune de trei mărimi diferite într-un singur set şi care poate fi folosit pentru cel puţin 7 ani.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
crestere,
maternitate,
produse
0 of 1 minute, 7 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
00:01
01:06
01:07
 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.

www.zf.ro
Impactul real al tarifelor preşedintelui Trump: La ce preţ ar putea ajunge un iPhone dacă tarifele rămân în picioare? Costurile urcă de până la 10 ori