Creşterea puterii de cumpărare aduce rezultate financiare spectaculoase pe piaţa jucăriilor: Afacerile au crescut cu 25%, la 1,2 miliarde de lei în 2018
Afacerile din piaţa de jocuri şi jucării (producţie şi comerţ) au crescut anul trecut la circa 1,2 miliarde lei, de la 950 milioane lei în 2017, evoluţia fiind stimulată de extinderea şi diversificarea ofertelor, precum şi de creşterea puterii de cumpărare, potrivit unei analize KeysFin.
"De la replici de instrumente muzicale, la board games şi drone, la jucării aspiraţionale sau inspirate de industria de entertainement, industria şi-a dezvoltat semnificativ ofertele, iar afacerile companiilor producătoare au evoluat cu un ritm de creştere excelent’’, afirmă analiştii. Comerţul reprezintă principalul motor al evoluţiei sectorului, generând 78% din cifra de afaceri.
Principalul actor din acest segment este retailerul cipriot Jumbo, care şi-a consolidat poziţia de lider de piaţă în 2017 cu o cifră de afaceri de 400 milioane de lei (54,2% din total), după un avans anual de aproape 50%.
"O soluţie de business similar cu cea adoptată de hipermarketuri în care însă focusul se pune pe jocuri şi jucării. Gama foarte variată de produse, ofertele promovate în funcţie de sezonalitate şi politica de pricing au atras un număr semnificativ de clienti către acest tip de format, dovadă rezultatele financiare spectaculoase’’, afirmă analiştii.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro