LIVE: CONFERINŢA BM. Cum transformă companiile din România viitorul prin inovaţie şi sustenabilitate?

Cris-Tim, producătorul de mezeluri şi lactate deţinut de familia Timiş, vrea să investească peste 75 de milioane de euro în perioada următoare, jumătate din sumă fiind acoperită prin programul naţional INVESTALIM

Autor: Roxana Rosu Postat la 31 mai 2024 134 afişări

Cris-Tim, producătorul de mezeluri şi lactate deţinut de familia Timiş, vrea să investească peste 75 de milioane de euro în perioada următoare, jumătate din sumă fiind acoperită prin programul naţional INVESTALIM

 Cris-Tim, producătorul de mezeluri şi lactate deţinut de familia Timiş, vrea să investească peste 75 de milioane de euro în perioada următoare pentru dezvoltarea companiei, estimând că aproape jumătate din acestă sumă va fi acoperită prin programul naţional multianual INVESTALIM, dedicat industriei alimentare.

“Obiectivul INVESTALIM este să sprijine investiţiile cu impact mare în economie, iar Cris-Tim este atât liderul pieţei locale de carne procesată, cât şi al pieţei de ready meal. Ne dorim să fim printre primii care fac parte din programul INVESTALIM, iar odată cu acest proiect să contribuim la dezvoltarea amprentei economice în comunitate prin crearea a peste 300 de noi locuri de muncă”, a declarat Radu Timiş Jr., CEO Cris-Tim.

Compania, fondată de Radu Timiş Sr., deţine trei fabrici, de mezeluri (la Filipeştii de Pădure), de lactate(la Boldeşti Scăeni) şi ready meal. Din cei 2.500 de angajaţi ai companiei, mai mult de 1.500 lucrează direct în producţie.

La finalul anului 2023, Cris-Tim şi-a consolidat noi parteneriate externe şi a intrat pe trei noi pieţe, Grecia, Republica Moldova şi Georgia.  

Grupul, cu afaceri anuale de peste 200 de milioane de euro, are peste 130 de clienţi în 20 de ţări şi exportă circa 5.000 de tone de produse annual, cu o pondere de circa 14% din cifra de afaceri a companiei. Peste 35% dintre produsele exportate sunt din categoria de salamuri, urmate îndeaproape de mici, parizer, specialităţi şi cârnaţi.

“Viziunea mea este ca în trei-cinci ani să ne consolidăm poziţia de lider al sectorului agro-alimentar din România şi să începem scalarea business-ului în regiunea Balcanilor şi a Europei Centrale şi de Est”, a mai spus  Radu Timiş Jr.

 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
companie,
piata,
timis,
dezvoltare

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.