Cristian Cârjan, senior commercial director eMAG: Vom lansa un nou program de buyback pentru telefoane în toate cele trei ţări – România, Ungaria şi Bulgaria. În timp vom adăuga şi alte categorii. Peste 25.000 de clienţi au folosit diferitele forme ale programului vechi de buyback
Vom lansa un nou program de buyback pentru telefoane în toate cele trei ţări – România, Ungaria şi Bulgaria, a spus Cristian Cârjan, senior commercial director eMAG. El a adăugat că până în prezent, peste 25.000 de clienţi au folosit diferitele forme ale programului vechi de buyback.
„Programul buyback pentru client este un program prin care poţi să-ţi valorifici telefonul vechi. În general, oamenii au telefoane pe care le păstrează prin diferite sertare sau încearcă să le vândă pe diferite alte platforme sau prin familie, dar ele încă valorează din ce în ce mai mult, iar în ultimii ani, de exemplu, valoarea medie a telefoanelor mobile a crescut cu 50% pe anumite branduri. Brandurile cele mai vândute din piaţă sunt Apple şi Samsung. În ultimii 4 ani, preţul mediu de vânzare s-a dublat, situaţie în care produsele noastre valorează tot mai mult şi e clar că au o valoare şi după ce le utilizăm, o valoare bună de revânzare. Totodată, preţurile crescând, telefoanele noi devin mai greu accesibile. Astfel, e nevoie de un suport cumva astfel încât să-ţi permiţi să-l cumperi. E un program pe care îl vom lansa în toate cele trei ţări, care va fi full online. Nu trebuie să te duci într-un magazin, nici să faci o evaluare, nici să înţelegi cât valorează produsul tău, nici să predai produsul vechi. Este un flux pur online şi ce am încercat să facem este o experienţă de la cap la coadă, în doar câteva clicuri să poţi să efectuezi tranzacţia şi să obţii banii pe produsul vechi în trei zile de la confirmare a evaluării. E ceva diferit pentru că ai tot fluxul online şi în 30 de secudne poţi afla valoarea telefonului tău actual. Acest program oferă flexibilitate, asta înseamnă că poţi returna teelfonul fie la curier, fie la easybox. Plus că atunci când îţi iei telefon trebuie să faci transferul de date de pe vechiul telefon pe noul telefon şi astfel ne am gândit să-i permitem clientului o perioadă de timp între preluarea telefonului nou şi predarea telefonului vechi, să poată face asta. Practic, există o setare default prin care curierul vine să ridice mai târziu sau există posibilitatea să returnezi prin easybox şi atunci ai un cod QR. Poţi returna la orice oră pentru o perioadă limitată de timp”, a explicat Cristian Cârjan în cadrul conferinţei ZF eCommerce Summit 2024 – Ce urmează în eCommerce?.
Alte declaraţii
Porgramul va fi lansat la 15 aprilie în toate cele trei ţări şi pe toate platformele, prima dată pentru telefoane şi ulterior o să adăugăm şi alte categorii de produse.
Ne dorim să oferim clienţilor servicii noi mereu, să livrăm produsele rapid, să avem o gamă cât mai mare de produse. Dar nu în ultimul rând ne uităm către client, să oferim servicii premium. Aici vine şi partea de buyback, program desfăşurat împreună cu Flip. Asta a fost posibil pt că suntem în acelaşi grup, şi afost posibil să implementăm acest program. Până acum, peste 25.000 de clienţi au folosit diferitele forme ale programului de buyback forma veche însemna ceva mai simplu care ne difernţia cu puţin faţă de alte programe din piaţă.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro