Criza dezvolta nisele. Specialistii in comunicarea de criza sunt vedetele momentului
Grupurile de comunicare profita de aceasta oportunitate si lanseaza divizii dedicate acestei activitati.
"Despre o criza se spun multe: ca este o oportunitate, ca depinde in proporţie de 90% de comunicare, ca poate distruge o reputatie solida in cinci minute si multe altele. Noi spunem ca identificarea din timp a posibilelor situatii de criza, simularile sau manualul de criza sunt la fel de importante pentru un business ca bugetarea sau planificarea personalului. Din experienta noastra, 90% dintre companii nu sunt pregatite sa gestioneze o criza cu care nu sunt familiare", spune Ana-Maria Constantinescu, head of crisis division, din cadrul GMP PR.
Grupul de comunicare GMP a creat recent aceasta divizie, disponibila clientilor 24 de ore pe zi, sapte zile pe saptamana. Clientii pot beneficia de servicii precum evaluarea riscului, training, consultanta si management al crizelor de comunicare, avand la dispozitie in orice moment trei consultanti specializati.
Departamentul este coordonat de Ana-Maria Constantinescu, business development director GMP PR. Echipa coordonata de ea a gestionat peste 30 de crize de comunicare in ultimii ani, de la accidente de munca, product recall, relatia cu autoritatile, conflicte cu sindicatele, crize interne sau reglementari de pret, pana la restructurari sau crize de mediu.
Serviciile oferite 24/7 on call de departamentul nou format se inscriu in doua categorii, crisis prevention (issue tracking, media training, crisis manual, crisis simulation) si crisis management (stakeholders mapping, strategie de raspuns, monitorizare, training purtator de cuvant).
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro