CSR 2021: Donează sânge, salvează o viaţa şi Rompetrol te premiază

Postat la 23 decembrie 2021 111 afişări

Rompetrol (KMG International)

Motivaţie: România are cea mai mică rată de donatori de sânge la nivel de UE. Statistic, una din zece persoane are nevoie cel puţin o dată în viaţă de transfuzie sanguină. În România, în 2020, erau mai puţin de 1,5% donatori, conform datelor statistice comparativ cu 2019. Cu toate acestea, numărul donărilor din perioada august-septembrie a crescut cu aproximativ 20% faţă de lunile iunie-iulie 2020. În timpul verii, numărul donatorilor scade, iar în perioada de pandemie a scăzut şi mai mult, deşi numărul pacienţilor şi al patologiilor care au necesitat transfuzie a rămas constant/în unele perioade a înregistrat creşteri. În primele 6 luni ale lui 2020, doar 169.000 de persoane au donat sânge, majoritatea donatori recurenţi, dintre aceştia 23.310 în Bucureşti. O singură unitate de sânge donat poate salva până la 3 vieţi.

Descrierea proiectului: Rompetrol, în parteneriat cu toate centrele de transfuzii din ţară şi Fundaţia pentru SMURD, a lansat o campanie de comunicare şi recunoaştere/mulţumire/premiere a donatorilor. Campania s-a desfăşurat în lunile august şi septembrie 2020, a implicat toată reţeaua de benzinării Rompetrol şi a presupus că fiecare donator din această perioadă putea veni în orice benzinărie din ţară, iar în baza carnetului de donator putea ridica o gustare şi băutură din zona de shop, în mod gratuit. Comunicarea s-a desfăşurat pe mai multe canale proprii şi externe/media şi a avut că scop implicarea stakeholderilor companiei, de la şoferi, angajaţi, la publicul general.

Rezultate: Campania de susţinere a donării de sânge la nivel naţional derulată de Rompetrol (KMG International) în perioada 10 august - 10 octombrie, în parteneriat cu Institutul Naţional de Hematologie Transfuzională şi Fundaţia pentru SMURD, a avut ca rezultate 44.620 de donatori de sânge şi plasmă şi (estimat) 20.079 litri de sânge. Campania s-a desfăşurat în toate cele 41 de centre de transfuzii din România, iar donatorul a primit în momentul donării un voucher pe baza căruia putea ridica în mod gratuit, în perioada 10 august - 15 octombrie, din orice staţie de distribuţie carburanţi Rompetrol hei o băutură şi o gustare. S-au acordat 40.000 de vouchere cu o valoare individuală de 13,50 de lei. Valoarea totală a premiilor oferite donatorilor a fost de 540.000 de lei. În ceea ce priveşte rezultatele media, peste 2,5 milioane de persoane au văzut/auzit de campanie. Costurile de comunicare ale campaniei s-au ridicat la 20.000 de dolari.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.