CSR 2021: Donează sânge, salvează o viaţa şi Rompetrol te premiază
Rompetrol (KMG International)
Motivaţie: România are cea mai mică rată de donatori de sânge la nivel de UE. Statistic, una din zece persoane are nevoie cel puţin o dată în viaţă de transfuzie sanguină. În România, în 2020, erau mai puţin de 1,5% donatori, conform datelor statistice comparativ cu 2019. Cu toate acestea, numărul donărilor din perioada august-septembrie a crescut cu aproximativ 20% faţă de lunile iunie-iulie 2020. În timpul verii, numărul donatorilor scade, iar în perioada de pandemie a scăzut şi mai mult, deşi numărul pacienţilor şi al patologiilor care au necesitat transfuzie a rămas constant/în unele perioade a înregistrat creşteri. În primele 6 luni ale lui 2020, doar 169.000 de persoane au donat sânge, majoritatea donatori recurenţi, dintre aceştia 23.310 în Bucureşti. O singură unitate de sânge donat poate salva până la 3 vieţi.
Descrierea proiectului: Rompetrol, în parteneriat cu toate centrele de transfuzii din ţară şi Fundaţia pentru SMURD, a lansat o campanie de comunicare şi recunoaştere/mulţumire/premiere a donatorilor. Campania s-a desfăşurat în lunile august şi septembrie 2020, a implicat toată reţeaua de benzinării Rompetrol şi a presupus că fiecare donator din această perioadă putea veni în orice benzinărie din ţară, iar în baza carnetului de donator putea ridica o gustare şi băutură din zona de shop, în mod gratuit. Comunicarea s-a desfăşurat pe mai multe canale proprii şi externe/media şi a avut că scop implicarea stakeholderilor companiei, de la şoferi, angajaţi, la publicul general.
Rezultate: Campania de susţinere a donării de sânge la nivel naţional derulată de Rompetrol (KMG International) în perioada 10 august - 10 octombrie, în parteneriat cu Institutul Naţional de Hematologie Transfuzională şi Fundaţia pentru SMURD, a avut ca rezultate 44.620 de donatori de sânge şi plasmă şi (estimat) 20.079 litri de sânge. Campania s-a desfăşurat în toate cele 41 de centre de transfuzii din România, iar donatorul a primit în momentul donării un voucher pe baza căruia putea ridica în mod gratuit, în perioada 10 august - 15 octombrie, din orice staţie de distribuţie carburanţi Rompetrol hei o băutură şi o gustare. S-au acordat 40.000 de vouchere cu o valoare individuală de 13,50 de lei. Valoarea totală a premiilor oferite donatorilor a fost de 540.000 de lei. În ceea ce priveşte rezultatele media, peste 2,5 milioane de persoane au văzut/auzit de campanie. Costurile de comunicare ale campaniei s-au ridicat la 20.000 de dolari.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro