CSR 2022. Campanie de vânzare sustenabilă a brazilor de Crăciun - Leroy Merlin România
Motivaţie:
În noiembrie 2021, Leroy Merlin a organizat campania de vânzare sustenabilă a brazilor de Crăciun, pentru al şaptelea an consecutiv, prin care compania îşi încurajează clienţii să se implice activ în campania cu rol în protejarea mediului, returnând brazii uscaţi după sărbători pentru a fi transformaţi în produse prietenoase cu natura, precum peleţi sau compost. „Grija pentru natură este una dintre priorităţile Leroy Merlin România, astfel încât toţi brazii comercializaţi de retailer provin din pepiniere special create pentru plantarea şi creşterea brazilor de Crăciun. Pepinierele sunt amplasate exclusiv pe terenuri agricole întinse pe zeci de hectare, contribuind astfel la diminuarea emisiilor de dioxid de carbon prin însăşi existenţa lor.” Iniţiativa de sustenabilitate a companiei se alătură seriei de acţiuni dedicate atingerii obiectivului Grupului ADEO, din care face parte retailerul, de a scădea cu 20% impactul emisiilor de dioxid de carbon până în 2025.
Descrierea proiectului:
Cei care au achiziţionat un brad natural de Crăciun din reţeaua de magazine Leroy Merlin România sau din magazinul online al companiei începând cu 22 noiembrie 2021, au avut opţiunea să îl returneze în magazinele retailerului în perioada 3-31 ianuarie 2022, urmând a fi răsplătiţi cu un voucher în valoare de 25 de lei. Voucherul a fost emis după returnarea bradului în baza cardului digital de client şi a documentelor care atestă cumpărarea produsului din magazinele Leroy Merlin, fiind valabil pentru pentru cumpărături în sediile fizice ale retailerului, dar şi pentru comenzile online, până pe 14 februarie 2022. Campania a fost coordonată de Oana Mihăilă, manager comunicare şi marketing, Leroy Merlin România. „Implicarea companiilor din România joacă un rol vital într-o evoluţie durabilă a societăţii, cu grijă faţă de mediu, de resurse şi implicit faţă de viitorul copiilor noştri. Acest lucru poate fi atins doar prin cooperare între partenerii de afaceri şi operarea unui business sustenabil, care să nu compromită abilitatea generaţiilor viitoare de a-şi atinge propriile obiective.”
Rezultate:
Leroy Merlin a comercializat peste 120.000 de brazi în timpul campaniei de vânzare sustenabilă din ultimul sezon de iarnă, care a debutat în a doua jumătate a lunii noiembrie. În primele două săptămâni ale anului, 30.000 de clienţi au participat la campania de colectare şi reutilizare a brazilor de Crăciun organizată de Leroy Merlin, care a continuat până pe 31 ianuarie 2022, astfel încât toţi clienţii au fost încurajaţi să returneze bradul uscat în magazinele Leroy Merlin din toată ţara şi să se implice activ în această campanie cu rol de protejare a mediului înconjurător. Până la finalul campaniei, 40.000 de brazi de Crăciun au fost returnaţi de clienţi. Toţi brazii colectaţi au fost transformaţi în produse prietenoase cu natura, precum peleţi (combustibil ecologic) şi compost (îngrăsământ pentru grădini şi terenuri agricole), devenind o alternativă importantă la combustibilii tradiţionali.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro