CSR 2022. PETcolectezi şi câştigi - Coca-Cola HBC România
Motivaţie:
Reprezentanţii companiei consideră că cele mai bune investiţii sunt cele într-un viitor sustenabil şi că doar împreună putem construi un viitor mai bun şi o lume mai curată pentru generaţiile care vin. De aceea, Coca-Cola HBC România şi-a unit forţele cu Auchan, Green Point Management şi Viitor Plus şi a demarat „PETcolectezi şi câştigi”, o campanie de colectare separată menită să crească nivelul de conştientizare a importanţei colectării separate în rândul consumatorilor. „Sustenabilitatea este o muncă de echipă. Doar lucrând împreună, clienţi, furnizori, consumatori, pe întreg lanţul de valoare, putem avea rezultatele pe care ni le dorim.” Alte proiecte din zona de CSR în care compania s-a implicat în ultimii doi ani, alături de diverse asociaţii, sunt: Lucrez din nou (The Social Incubator), Harta reciclării (Viitor Plus), Big Belly (Asociaţia Green Academy), ExtravaCANza (Asociaţia Alucro), Eco-bon şi Naţionala de reciclare (Asociaţia Alucro).
Descrierea proiectului:
Iniţiativa, implementată de organizaţia non-profit Viitor Plus şi lansată pe 19 ianuarie, a încurajat consumatorii să aibă un comportament responsabil faţă de natură, le-a pus la dispoziţie infrastructură dedicată pentru a facilita colectarea separată şi a recompensat gestul lor de responsabilitate socială. Campania, implementată de organizaţia nonprofit Viitor Plus, a invitat consumatorii să colecteze ambalaje de plastic de tip PET în spaţiile de colectare special amenajate în hypermarket-urile şi supermarketurile Auchan din toată ţara. Consumatorii care au ales să colecteze separat ambalajele PET, folosind coşurile inteligente instalate în spaţiile Auchan şi urmând paşii de pe www.petcolect.ro, au avut ocazia să câştige lunar premii în cadrul campaniei.
Rezultate:
În doar patru luni, în perioada 19 ianuarie – 16 mai 2022, peste 1.500 de consumatori s-au alăturat campaniei naţionale „PETcolectezi şi câştigi” şi au colectat aproximativ 2 tone de PET-uri (un total de 86.325 de ambalaje de plastic de tip PET) în spaţiile de colectare special amenajate. De asemenea, participanţii au putut câştiga în fiecare lună unul dintre cele 15 vouchere de cumpărături la Auchan, în valoare de 100 de lei fiecare. De asemenea, la finalul campaniei, a fost acordat câte un coş cu produse marca Auchan pentru primii trei participanţi care au colectat cele mai multe PET-uri pe întreaga durată de desfăşurare. Compania Coca-Cola HBC s-a angajat, la nivel global, ca până în 2030 să recupereze şi să trimită spre reciclare o cantitate de ambalaje echivalentă cu cea pe care o pune pe piaţă. Pentru a îndeplini acest angajament, prin proiectele construite în cadrul pilonului strategic După Noi Strângem Tot Noi, compania investeşte în programe de informare şi educare cu privire la importanţa colectării separate, precum şi în proiecte de creştere a capacităţii de colectare prin infrastructură nouă.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro