CSR 2023. Campania de Vânzare Sustenabilă a Brazilor de Crăciun
Motivaţie:
Ajunsă la cea de-a 8-a ediţie consecutivă în 2022, Campania de Vânzare Sustenabilă a Brazilor de Crăciun este promisiunea fermă a Leroy Merlin pentru un mediu mai curat, mai protejat şi o abordare 100% sustenabilă a unui moment de vânzare cu impact major atât pentru retailer, cât şi pentru clientul final. Grija pentru natură este una dintre priorităţile Leroy Merlin, astfel că toţi brazii vânduţi de retailer provin din pepiniere special create pentru plantarea şi creşterea pomilor de Crăciun. Pepinierele sunt situate exclusiv pe terenuri agricole care acoperă zeci de hectare, contribuind astfel la reducerea emisiilor de dioxid de carbon prin simpla lor existenţă. „Iniţiativa de dezvoltare durabilă a companiei se alătură unei serii de acţiuni dedicate atingerii obiectivului grupului ADEO, din care face parte şi Leroy Merlin, de a scădea amprenta de carbon cu 5% în fiecare an, astfel încât în 2035 să avem o amprentă de carbon cu 50% mai mică faţă de anul de referinţă.”
Descrierea proiectului:
Lansată în fiecare an de la jumătatea lunii noiembrie, Campania de Vânzare Sustenabilă a Brazilor de Crăciun oferă clienţilor Leroy Merlin arbori din pepiniere special create şi îi încurajează să returneze brazii după utilizare în zonele special amenajate din magazine, primind automat un voucher. Toţi brazii colectaţi sunt transformaţi în produse ecologice, cum ar fi peleţi (combustibil ecologic) şi compost (îngrăşământ pentru grădini şi terenuri agricole), devenind o alternativă importantă la combustibilii tradiţionali. După rezultatele remarcabile din ianuarie 2022, când peste 30.000 de clienţi au participat la campania de colectare şi reutilizare a pomilor de Crăciun organizată şi au returnat aproximativ
40.000 de pomi, Leroy Merlin a decis să extindă aria de acoperire a campaniei. Astfel, în ianuarie 2023, timp de două săptămâni, toţi românii care au avut un brad de Crăciun, indiferent de unde l-au cumpărat, au fost încurajaţi să îi acorde o a doua şansă, aducându-l în magazinele Leroy Merlin din ţară. Mai mult, au primit automat un voucher de cumpărături în valoare de 25 de lei, valabil până pe 12 februarie. Voucherul a fost emis după ce bradul a fost returnat în containerele special amenajate în curtea magazinelor Leroy Merlin şi pe baza cardului digital al clientului, putând fi folosit atât pentru cumpărături în magazinele fizice, cât şi pentru produsele achiziţionate prin serviciul Rezervă şi Ridică, respectiv comenzi online. Campania, care a avut o durată de desfăşurare, pregătire şi management de 3 luni, a presupus investiţii totale de 430.000 de euro pentru implementarea la nivel de ţară.
Rezultate:
Retailerul a vândut aproximativ 100.000 de brazi în timpul campaniei care a început la sfârşitul lunii noiembrie 2022, iar magazinele Leroy Merlin au colectat peste 60.000 de brazi în perioada 5-15 ianuarie 2023, indiferent de locul în care au fost achiziţionaţi. Toţi brazii colectaţi au fost transformaţi în peleţi şi compost.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
- Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro