CSR 2023. O inimă sănătoasă iubeşte mai mult – program de sănătate şi responsabilitate socială

Postat la 19 octombrie 2023 60 afişări

Motivaţie:

În contextul în care bolile cardiovasculare reprezintă principala cauză a mortalităţii premature în lume şi mai ales în România, Catena a considerat că este de datoria sa să militeze pentru prevenire, să promoveze un stil de viaţă sănătos şi să se implice activ în informarea corectă a populaţiei.

Campania „O inimă sănătoasă iubeşte mai mult” se adresează tuturor românilor, cu accent pe populaţia vulnerabilă şi cu un grad ridicat de risc în privinţa bolilor cardiovasculare.

Descrierea proiectului:

Proiectul a fost lansat în anul 2009, când Catena Farmacia inimii împlinea 10 ani de la înfiinţare. Campania „O inimă sănătoasă iubeşte mai mult” se derulează de atunci în fiecare an, pe data de 14 februarie, când în farmaciile Catena se marchează Ziua Inimii.  Astfel, de 14 ani, Catena ajută milioane de români să aibă grijă de inima lor, prin cel mai amplu program de prevenţie dedicat inimii din România. Campania a devenit deja o tradiţie pentru pacienţii Catena, în fiecare an aceştia benefiind gratuit de materiale promoţionale şi de informare, de măsurarea gratuită a tensiunii arteriale, dar şi de reduceri substanţiale la produsele pentru prevenirea afecţiunilor inimii. În plus, pacienţii au primit în fiecare an carneţele pentru măsurarea tensiunii arteriale şi Broşura Inimii, tipărită în fiecare an în tiraje de sute de mii de exemplare. Broşura „O inimă sănătoasă iubeşte mai mult!” se oferă gratuit în farmaciile din toată ţara – 200 de farmacii în anul 2009, când a debutat campania, şi peste 900 de farmacii în prezent, în scopul conştientizării riscurilor cauzate de bolile cardiovasculare. În campanie sunt implicaţi direct toţi farmaciştii de la Catena care, pe lângă materialele informative dedicate campaniei, oferă permanent, din inimă, sfaturi profesioniste privind prevenirea şi tratarea afecţiunilor cardiovasculare, precum şi pentru practicarea unui stil de viaţă sănătos.

Rezultate:

De-a lungul celor 14 ani de derulare a campaniei, peste 6 milioane de români au beneficiat de informaţiile extrem de utile prezentate în cadrul campaniei „O inimă sănătoasă iubeşte mai mult!”. Prin acest proiect, milioane de români au conştientizat şi mai mult importanţa sănătăţii sistemului cardiovascular.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.