CSR 2023. Smart Market – Grijă pentru Mediu

Postat la 23 octombrie 2023 35 afişări

CSR 2023. Smart Market – Grijă pentru Mediu

Motivaţie:

Ideea aplicaţiei Raiffeisen Smart Market s-a născut din dorinţa de a fideliza clienţii şi a-i pune într-un ecosistem relevant şi personalizat. Aplicaţia a fost concepută, pas cu pas, de la fiecare idee la fiecare buton, text şi ecran, astfel încât să ofere o experienţă unică utilizatorilor. 

Descrierea proiectului:

Raiffeisen Smart Market este singura aplicaţie din România care oferă toate tipurile de loializări existente pe piaţă şi care, totodată, din aprilie 2023, are o secţiune dedicată – Grijă pentru Mediu. Secţiunea permite dezvoltarea mai multor campanii de sustenabilitate personalizate şi include Calculatorul Amprentei de Carbon, o soluţie unică pe piaţa din România, care le oferă clienţilor băncii posibilitatea să-şi măsoare impactul tranzacţiilor asupra mediului. Calculatorul a fost dezvoltat în baza unei soluţii tehnice validate internaţional de către compania de audit şi consultanţă financiară Deloitte. La momentul actual, în secţiunea Grijă pentru Mediu, din cadrul aplicaţiei Smart Market, utilizatorii îşi pot converti punctele de loialitate deţinute, pentru plantarea unuia sau mai multor copaci. La finalul campaniei, Raiffeisen Bank România va dubla numărul de copaci donaţi de utilizatori, urmând ca aceştia să fie plantaţi în comuna Putineiu din judeţul Giurgiu. Campania de reîmpădurire este realizată în colaborare cu Asociaţia Pădurea Copiilor care are misiunea de a creşte păduri în 100 de comunităţi din zonele de sud ale ţării până în 2035. Lansarea funcţionalităţii de măsurare a amprentei de carbon susţine angajamentul Raiffeisen Bank de a se menţine în prima linie a sustenabilităţii şi de a fi alături de clienţi în acest demers. Raiffeisen Bank este prima bancă din România care a lansat o soluţie pentru calculul amprentei de carbon a tranzacţiilor realizate de clienţi, prin intermediul unei aplicaţii de loializare. Pentru a avea acces la aplicaţia Smart Market, clienţii persoane fizice trebuie să deţină un card Raiffeisen Bank şi serviciul de mobile banking, Smart Mobile. Aplicaţia este disponibilă în App Store şi Play Store pentru dispozitive cu sistemul de operare în versiunea minimum 10 Android sau minimum 13 iOS.

Rezultate:

Bilanţul la un an de la lansarea aplicaţiei arată peste 500.000 de utilizatori, 300.000 de vouchere pentru clienţii companiei, 250.000 de euro cashback, peste 100 de retaileri parteneri şi peste 17.000 de produse bancare vândute prin intermediul aplicaţiei. Reacţia şi experienţa clienţilor este una pozitivă, iar la un an de la lansare, aplicaţia ocupă locul 2 în topul aplicaţiilor bancare de loializare din studiul de NPS, conform Kantar.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.